Dreumes drinkt alleen maar melk uit de fles

Discussion in 'Voeding' started by Allistair, Dec 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Mijn zoontje van 17 maanden drinkt alleen maar melk uit de fles. Ik heb al van alles geprobeerd, maar hij weigert melk uit iets anders te drinken. Eigenlijk wil ik geen fles meer geven, maar dan drinkt hij dus geen melk meer. Ik heb al van alles geprobeerd (warm, lauw, koud, rietjesbeker, tuitbeker, gewone beker, lepeltje, zelf vasthouden etc) maar misschien heeft iemand hier nog een tip?

Edit: hij neemt soms wel een slokje, maar als hij proeft dat het melk is, sputtert hij alles er weer uit.....

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Gewoon doorzetten? Gezonde kinderen laten zich niet uitdrogen. Mijn zus haar dochter (bijna 2) drinkt ook uit een fles, ze vertikt het nog om uit iets anders te drinken. Tsja... geen tips helaas behalve doorzetten.

3. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0

Mijn zoontje drinkt water uit alles. Hij kan uit een rietjesbeker drinken, maar ook gewoon zelf uit een gewone beker.

Het is echt de melk die hij niet uit iets anders wil drinken.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Geen melk geven? Waarom moet hij perse melk drinken?

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,820
    2,679
    113
    Hier precies hetzelfde, ook met 17 maanden. Van mij mag ze het nog uit de fles, ik ben al lang blij dat ze dan iig de melk drinkt. Ze is een erg slechte drinker.

6. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik zou melk lekker uit de fles geven, af en toe proberen maar niet teveel druk erop leggen.

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn zoontje drinkt zijn melk ook alleen uit de fles, maar ja die zit nog op dieetmelk.

Mijn dochter dronk ook alleen maar melk uit een fles, die drinkt nu helemaal geen gewone melk meer.

8. Allistair

Allistair Bekend lid

Jun 8, 2010
    979
    0
    0
    Bedankt voor de reacties dames...

Ik blijf dan inderdaad maar gewoon de fles geven. Ik hoop dat hij melk ooit nog uit een gewone beker gaat drinken, maar ik ben bang dat hij melk gewoon niet zo heel lekker vindt. Toen we over gingen van kunstvoeding naar gewone melk, moesten we ook echt heel langzaam overstappen, omdat hij het toen ook niet echt lekker vond. ;)

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,282
    16,681
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik zou hem voorlopig nog melk uit de fles geven.
    Onze dochter drinkt iedere morgen nog een flesje opvolgmelk.Ze is al niet zo flinkerd dus ben allang blij dat ze hem lekker wil blijven drinken.

Share This Page