Bah wat vies.. Wel geven?

Discussie in 'Voeding' gestart door lizab, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou, ik lekker aan het hapjes maken:

Saucijsjes gebakken, aardappeltjes gekookt, maar ik had enkel sla in huis, en dat vond ik niet zo geschikt voor onze kleine meid. Dus 3 tomaatjes ontveld en samen met de saucijs en de aardappeltjes tot een hapje gemaakt. (wat grotere hoeveelheid zodat ik voldoende had voor 2 keer)

Maar bah zeg.. Het smaakt echt ontzettend vies. :cry:

Wat nu? Wel aan Fenna geven?

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Vies, dat zeg jij. Het lijkt mij gewoon een gezonde mix. Ik zou het gewoon proberen, misschien lust zij het wel. Als zij het ook niet lust, zal het inderdaad wel een zeldzaam vieze combi wezen... ;)

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik heb ook wel eens hapjes gemaakt die naar mijn idee echt niet lekker zijn maar ons meisje smult er dan van dus ach waarom niet ;).

Ik zou zeggen laat haar zelf beslissen als het echt vies is dan geeft ze dat denk ik wel aan!

Succes en eetsmakkelijk ;)

4. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Nou, het zal wel aan mij liggen.
    Kleine meid heeft zojuist bijna 200 gram gegeten, en de hond vond het restje ook erg lekker.

Is toch gek. Ik lust bijna alles. Alle producten die erin zitten vond ik zelf lekker, maar zelfs tijdens het voeren voelde ik me niet lekker door de geur. :-S

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Gelukkig maar dat ze het lekker vond!
    Nu maar hopen dat ze het niet te lekker vind want dan moet je het vaker maken, kokhalsend en wel ;).

Ons meisje is gek op bloemkool waardoor wij nu ook 1x per week bloemkool eten terwijl we het absoluut niet lekker vinden maarja :p.

Ik moet zeggen dat als ik jou combo lees ik er ook niet echt aan moet denken dat te eten hoor

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    :) Heel herkenbaar hoor B en N.
    Eigenlijk is F ontzettend goed voor ons eetpatroon. We bestellen nooit meer pizza en eten veel gezonder..

Ik vond de combi ook niet top klinken, maarja, je moet toch wat..

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Zeg Liza, heb je die potjes groenten wel es gegeten en geroken?
    Nou, die zijn pas echt SMERIG!
    Toch eet onze zoon ze wel (meestal kook ik zelf, maar soms is een potje handiger als we es een dagje weggaan)
    Nou, ik snap niet hoe hij het erdoor krijgt.

Maar goed, de combi die jij maakte, lijkt me hartstikke lekker en gezond voor je kleintje. En het bewijs dat ze alles opat maakt toch wel duidelijk dat je iets lekkers had gemaakt.
    Gewoon doorgaan! :D

Deel Deze Pagina