gisteren had ze een shirtje aan, en dr zomerjas eroverheen.. maar vandaag? t-shirt met korte mouwen, of lange? ik weet het niet!
nee als het niet te hard waait dan zou ik deze misschien achterwege laten. Weet niet of je nog weg gaat met de fiets ofzo maar meenemen kan altijd.
Dinja heeft vandaag een romper met lange mouwen, eenm legging en een jurkje zonder mouwtjes aan. Kyra een korte legging, rokje en shirtje met korte mouwen.
maddox heeft vandaag een lang dun zomerbroekje aan en een dun overhemd. we gaan naar honkbal kijken en de ene keer is het lekker warm daar op het veld maar soms kan het ook frisjes zijn. ik heb voor de zekerheid wel een dekentje mee en natuurlijk zijn jasje. mocht het echt warm zijn dan heb ik nog een korte mouw tshirt bij me voor hem.
die van mij slaapt nog in haar pyama hahaha. Straks een jurkje korte mouw, legging en een vestje oh en zonnenbrand
Ik dacht aan een romper met lange mouwen en een shirtje erover. Wel een lnge broek. Denk alleen dat dit te warm is wat denken jullie???
Ik zit te twijfelen tussen een 3/4 broek (maat 74 en waarschijnlijk nog iets te groot) en een lange dunne broek. Hij krijgt een T-shirt aan. In de maxi cosi in de auto is het namelijk super warm. En ik neem een vestje en jasje mee voor buiten. De wind is namelijk nog best fris, maar zonder wind is het best warm. Ow....slapen doet hij nog steeds in pyjama en slaapzak . Zijn kamer is namelijk erg koel.
Denk dat ik de romper met lange mouwen toch maar wissel voor een zonder mouwen... Fijn zeg dit topic!
Een vestje is makkelijker uittrekken dan een romper met lange mouw . Ik vind het ook moeilijk inschatten met dit weer. Daarom doe ik maar hetzelfde als wat ik aan heb.
romper zonder mouwen, shirtje met korte mouwen en een lange broek, is dat goed? en als we naar buiten gaan met veel wind een vestje
Dat doe ik wel. Zeker voor in de auto. Voor buiten neem ik een vestje mee. Vind het zelf in de schaduw en/of wind nog best fris.
Ja handig ja, Mara heeft vandaag een dunne zomerbroek aan, een t-shirtje met lang mouwen en een rompertje met korte mouwen. Ik heb wel nog allerlei andere laagjes al beneden liggen
Mijn mannetje heeft vandaag een lange broek aan, romper met korte mouwen en t-shirt met korte mouw. Voor in de auto en/of schaduw een extra vestje bij. Is wel voldoende, toch?
wij zitten er zomers bij: driekwartbroek, rompertje met korte mouwen en t-shirtje. helaas is het flink grijs hier en geen zon te bekennen. Dus dadelijk maar een vestje aan voor dr.
Julia heeft een maillot met een korte broek er overheen aan, en een romper zonder mouwen met een blousje met korte mouwen er overheen. Lekker blote armen, maar warme voetjes! Net op de fiets had ze trouwens wel een zomerjas aan hoor!
Tot welke leeftijd geld dat eigenlijk weet je dat toevallig...? Mijn zoontje heeft vandaag een korte broek aan, romper met korte mouw en een t-shirtje..