Beste Eveline, Onze zoon is vandaag 5 weken oud. Geboortegewicht 4036 gram en afgelopen vrijdag woog hij 4790 gram. Hij kreeg 6x 120/4 alleen kwam hij steeds eerder voor voeding. Het cb zei dat ik wat meer kon aanbieden en dan maar kijken wat hij nam. Vanaf vrijdag dan ook 6x 150/5 gegeven en dit drinkt hij tot de laatste drup elke keer op. Nu is het alleen zo dat hij alweer steeds eerder komt voor voeding. Soms komt hij al weer 3 uur later, af en toe (vooral s nachts) rek ik dit dan een tijdje om toch op 6 voedingen uit te komen. Ik vind namelijk dat hij al zoveel voeding krijgt. Hij doet trouwens zon 30 minuten over de fles en hij krijgt half friso standaard en half friso comfort. Heb jij tips voor mij?
Hallo, Wanneer je kindje steeds eerder blijft komen op deze hoeveelheid, kun je overleggen met je CB of je Friso Comfort kunt gaan mengen met friso Extra, deze voeding blijft iets langer in het maagje van je kindje. Meer geven is inderdaad te veel. Je kindje krijgt nu de maximale hoeveelheid voeding bij 6 flessen. Groeten Eveline