vanaf wanneer gaven jullie je kindje rozijntjes? ik heb ze vandaag gekocht , om te kijken of ze dit lekker vond.
hier met 10 maand, ze vond het niet heel lekker, beetje bitter denk ik. Rond een jaar smulde ze ervan en nog vind ze het lekker.
Kunnen kindjes van die leeftijd al wat met rozijntjes? Mijn uk krijgt alles in stukken, maar ik denk dat ik rozijntjes in hun geheel terugvind in zijn luier...
Heb ze gegeven vanmiddag en ging super goed ! En ze vond het lekker @miepmiep Ze kon ze goed pakken doormiddel van de "pincet" greep. Ik zat naast der en ze kauwde er goed op.
Volgens mij heb ik ze met een jaar ofzo voor het eerst gegeven. Ze vind het lekker. Ze komen er meestal ook weer heel uit.
we zullken morgen of overmorgen zien hoe ze er weer uit komen haha maar ben allang blij dat ze ervan smult !
Hier al een hele tijd ze is nu 15 maanden vanaf 10 11 maanden ofzo? Geen idee meer. Ze vond ze gelijk heerlijk en het was zo op. Ik geef het maar heeel af en toe want schrok toch wel van de callorieen.