Baby slapen met mouwtjes/zonder ?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Rikky, Apr 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rikky

Rikky Actief lid

Mar 25, 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik gebruik de slaapzakjes van de hema en dan met mouw maat 68-74-80 mijn zoontje heeft nu een beetje de combimaat 74/80 maar de mouwtjes van de hema slaapzakjes gaan niet meer soepel om zijn armpjes heen.
    Nieuwe kopen is nog niet nodig want de lengte is nog prima.

Denken jullie dat ik hem in bed kan leggen zonder de mouwtjes eraan ?

Ik gebruik korte mouw rompers of mouwloze die met lange mouwen is hier niks + daar een pyama jasje bij of pyama shirtje met broekje.

Denken jullie dat dit te koud is of wel kan ? Hij is natuurlijk wel altijd met mouw gewend en dat was een stuk warmer natuurlijk dan zo want die mouwtjes zijn net als de slaapzak gewatteerd.

Of ik moet hem een dubbel pyama shirt aantrekken maar dat lijkt me weer heel warm in de slaapzak.

Pfff moeilijk dit.

Groetjes rikky

2. mammavanS

mammavanS Lid

Jan 7, 2015
    24
    0
    1
    mijn grootste bezigheid is mijn zoontje
    Bij mij ligt mijn zoontje met pyjama shirt en gewoon een slaapzak zonder mouwen in bed en met een korte mouw romper gaat prima wel een wat dikkere slaapzak dus trek ook geen broekje aan en ook zonder sokken en onder een deken. Maar hij heeft ook een vrij warm kamertje misschien scheelt dat ook.
    maar je kan het altijd proberen hij geeft vanzelf wel aan of hij het warm of koud heeft.

3. Rikky

Rikky Actief lid

Mar 25, 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik dus geen deken dat vind ik niet veilig, hij gaat het hele bed door.

4. Rikky

Rikky Actief lid

Mar 25, 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe hem altijd met pyama alleen in slaapzakje misschien doe ik het dan altijd te koud!

5. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,381
    10,325
    113
    Hier slaapt uk met lange mouwen romper een pyjama maar in een slaapzak zonder mouwen.

6. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Hier beide jongens met romper korte mouw, pyjama lange mouw en lenteslaapzak zonder mouw ( geen hele dikke, maar het is ook niet echt zo'n flinterdun zomerding)

Nooit klachten dat ze het het koud hebben, of koud aanvoelen in het nekje.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier nooit de mouwen aan de slaapzak gehad en zoontje heeft het nooit koud gehad....

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier ook een slaapzak zonder mouwen, hij draagt een rompertje en pyjama met lange mouwen beide.

9. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hier slaapzak (zomer) zonder mouwen, romper korte mouw en zomer pyjama.

10. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Hier wel de slaapzak zonder mouwen, maar dan wel een romper met lange mouwen. Voor blote armen vind ik het echt véél te koud. Daarnaast gebruik ik ook nog een warm dekentje. Maar ja, ik heb een klein koukleumpje. :D

Share This Page