Wij zijn ons aan het orienteren op een autostoel en nu vroeg ik me of er iemand ervaring heeft met de maxi cosi priori sps? Ik zit er namelijk over te denken om deze aan te schaffen.
Deze heb ik ook. Ik ben tevreden over deze autostoel. Ze zit (en ligt) er goed in. 5 verschillende standen. Ziet er keurig uit.
Wij hebben de axiss en de priori. In de axiss zit ze heerlijk, maar in de priori hangt ze op de een of andere manier. En dat terwijl die wel in de rechtop stand staat.
we hebben de axxis gekocht alleen ze zit er nog niet in hij lijkt me handig omdat je de stoel naar je toe kunt draaien
Hier de priori en vind hem super !! Als ze in slaap valt onderweg zet je hem zo in de slaapstand... Ideaal !
Bedankt voor jullie reacties. Ze zijn nu in de aanbieding bij de babydump dus ik denk dat ik daar deze week toch maar even ga kijken dan.
wij hebben hem ook en hij is ideaal!!! heb wel gehoord dat het lastig is om de schoudergordels te verstellen, maar we kregen hem binnen op de laagste stand en ons zoontje is nog steeds niet groot genoeg voor een hogere stand dus weet niet of het ook echt zo lastig is om dit te verstellen. maar dat was het enige wat ik steeds terug las bij meningen over het product toen ik het stoeltje ging kopen...
wij hebben de safety 1st -baby cool stoel. Bijna exact het zelfde als de priori sps geloof ik - maar dan van het B-merk van Maxi-Cosi en dus vaak in de aanbieding voor rond de 80 euro. Bevalt prima. Ik wilde eigenlijk de priori als 2e stoel (2 auto's) maar eigenlijk was de safety 1st net zo goed. Dus toch maar 2 van die stoelen gehaald.