Gewend aan 1soort melk, wil niks anders meer.

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Soumayyaah, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    #1 Soumayyaah, 24 jul 2012
    Laatst bewerkt: 24 jul 2012
    Bij 4,5 maand was ik gewdongen om bv te combineren met fv omdat ik mijn productie niet meer op peil kreeg, helaas. Ben toen begonnen met nutrilon standaard, maar daar kon dl niet tegen. Flink overgeven e.d. Ben toen begonnen met nutrilon HA en dat ging goed. Hoewel ze eerst even moest wennen, mama's melk blijft toch het lekkerst :D Gaf eerst ook maar een heel klein beetje kv bij, maar naar mate ze groeide kreeg ze ook meer honger natuurlijk.

Nu ben ik met 6 maanden overgestapt naar nr 2 melk. Omdat zo'n pak nutrilon toch aaridg prijzig is en we het ook niet breed hebben dacht ik; ik ga eens kijken naar een eigen merk. Heb een pak AH eigen merk gekocht. Nou mooit niet dat ze dat drinkt! Heb het zelf geproeft en het smaakt ook heel anders, een hele sterke ijzersmaak. Terwijl nutrilon veel zoeter is en veel meer op bv lijkt, vind ik. Maargoed, ze wil dus niks anders dan nutrilon HA! Heb een proef flacon groeiestart geprobeerd, maar ook dat wil ze niet. Ze kokhalst er gewoon van, en wil de melk nieteens door slikken. Daarna word ze helemaal panisch, en wil ze de fles nieteens meer proberen. (Blijkbaar wel heel erg vies dus :p) Had laatst ook zo'n proefpakketje van een papje, daar zat al opvolg melk in. Volgens mij van nutrilon. Nou ook daar ging mevrouw van spugen.

Nu heb ik wel eens gehoord dat van de vele verschillende merken kv, een aantal in dezelfde fabriek gemaakt worden. Weet iemand of er ook andere voeding is die veel op nutrilon (ha) lijkt? Heb Ah eigen merk al geprobeerd.

Ik weet nl niet zo goed wat ik moet proberen.. ze is sowieso al erg kieskeurig, met eten ook. Rijstebloem in dr fles bijv. moet ze ook niks van hebben.. heb laatst al eens de twee voedingen gemengd, maar daar trapte ze ook niet in. ;) Iemand ook een moeilijke/eigenzinnige drinker/drinkster en wat tips?

2. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28

Deel Deze Pagina