groentepap

Discussie in 'Voeding' gestart door Jana09, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18
    even een vraagje aan de experts onder jullie.

we zijn gisteren begonnen met groentepap te geven aan jana, nou is het probleem dat ze haar mond niet open doet met gevolg dat er weinig in haar mond terecht komt. als ze haar mond dan een enkele keer wel open doet dan slikt ze het wel in.
    hebben jullie miss tips of moet ik gewoon afwachten en betert dat wel?

groetjes mandy

2. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Ze weten nog niet wat ze met het lepeltje aanmoeten. Het duurt wel even voordat ze hun mond echt opendoen als het lepeltje eraan komt, hier zo'n 3 weken. Dus gewoon het lepeltje een beetje naar binnen duwen bovenop het tongetje. Ze krijgt het vanzelf wel door!

3. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18
    bedankt dan weet ik toch dat ik niks fout doe
    op haar tong duwen is wat moeilijk want die houd ze ver in haar mond maar ik blijf proberen

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Wat grappig om te lezen, zulke dingen vergeet je gewoon...... Ik denk dat iedereen wel (achteraf) rare/grappig dingen meemaakt met het leren eten.

De kleine moet natuurlijk ook aan smaken wennen, het kan 10 dagen duren voordat ze iets lust. Hier eerst kokhalzen van broccoli, later broccoli met wortel gegeven en daarna weer broccoli alleen...... het werd een van haar favorieten.

Probeer gewoon een beetje uit, en je vind vanzelf de beste manier om eten naar binnen te krijgen :).

Deel Deze Pagina