Schema baby van 8maanden met 3 flessen op een dag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Soof22, 14 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soof22

Soof22 Bekend lid

14 aug 2016
    507
    211
    43
    Ja die van Kruidvat rietjes zou ook makkelijk zijn maar heb idee dat ie het totaal nog niet snapt

Ja ze geven het zelf goed aan idd.
    Hier nu ook tandjesleed.... en dan wisselt het ook enorm

2. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Onze zoon zat met 10 maanden nog vaak op 4 flessen :D
    Toen ging hij naar 3 flessen en met 11,5 maand besloot hij dat het klaar was; hij wilde geen enkele fles meer.

En oh wat heb ik me druk gemaakt om tijden en flessen en of ik het wel goed deed. Want hij wilde meer dan "gemiddeld". Nou: lekker je kindje volgen en naar je gevoel luisteren zou ik zeggen ;) Je geeft ze echt niet zomaar teveel!

Overigens is onze kleine man nog steeds een vreetlapje....eten is zijn lust en zijn leven. Eet zo drie stuks fruit, 2 boterhammen, 2 kommetjes yoghurt, warme maaltijd, stuk peperkoek en dan nog wat gezonde snackjes op een dag. Dan denk ik: waar laat je het??

Soof22 vindt dit leuk.
  3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Rietjes beker leerde wij aan door eerst een pakje yoghurt drink te geven en t rietje in dr mond te doen en heeel zachtjes te knijpen. Achter mn rug had ik al een avent rietjesbeker met dezelfde yoghurtdrink. Toen ze doorhad dat uit dat rietje lekkers kwam was dat rietje snel genoeg geleerd, heel snel omgewisseld met rietjesbeker en die mocht ze zelluf vasthouden, wooooow!

Overigens hoef ik niet te proberen melk er in te doen want dat hoort niet in zo'n beker. Heeft ze ook nooit daar uit willen drinken.

(Nb: zij deed een moord voor yoghurtdrink, maar appelsap kan bijv ook al is iets minder vloeibaar allicht handiger om een nieuwe drinktechniek aan te leren)

Soof22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina