De titel zegt het al: Sanne wil sinds een dag of 2 erg slecht drinken, na 110 cc ongeveer te hebben gedronken gooit ze de speen uit haar mond of gaat ermee spelen. Ze lacht dan steeds en giert het uit (van het lachen). Ze is vandaag 21 weken. Ze zou nu toch ongeveer het sprongetje voorbij moeten zijn? Wel is ze 3 weken te vroeg geboren, maar met de andere sprongetjes liep ze keurig mee. Was ze bv 5 weken dan zat ze ook in de sprong die bij 5 weken hoort enz. Ook is ze erg druk en ik heb het idee dat ze haar verstand er helemaal niet bij heeft. Het is net een opstandige puber . Als ze haar laatste fles krijgt dan is ze erg moe en gaat het drinken juist erg goed. Laatst was ze iets te weinig gegroeit maar dat was niet noemenswaardig volgens het CB, als ze de volgende keren maar wel iets meer was gegroeid dan was er niets aan de hand. Ze groeit wel goed heb ik het idee want ze krijgt nu lood in de kont . Maar omdat ze wat te weinig was gegroeid ben ik bang dat dat nu weer het geval zal zijn, dus geef ik haar tussendoor nog een flesje met wat ze te weinig heeft gedronken, dit gaat wel op. Zou dit gewoon een sprongetje zijn die wat later komt? Verder is ze erg vrolijk.
Alyna is nu een paar dagen het 12-weken sprongetje voorbij, en ze doet dit ook sinds gisteren... Weet ook niet wat me overkomt, ze begint gewoon in één keer tegen me te lachen ipv te drinken... Schattig, ja , maar ze moeten wel goed eten natuurlijk.Als ik blijf aandringen drinkt ze wel best goed hoor, alleen duurt het dan wat langer maarja Ik weet ook echt niet waar het aan ligt.
amy doet t tegenwoordig ook, die is wel wt ouder maar eerder dronk ze alles in 1 teug op. ze is jmaar aant ouwehoern en lachen. nou ja als ze maar lol heeft toch? haha misschien vind ze je aandacht op dat moment wel nodiger dan de fles. amy drinkt hem trouwens wel bijna altijd leeg hoor duurt alleen wat langer inderdaad
Sanne drinkt nu wel minder want ze is alleen maar aan het ouwehoeren en gieren, wel leuk maar drinken vind ik ook belangrijk.
misschien heeft ze wel niet zo veel honger meer. en heeft ze genoeg aan minder. hoeveel drinkt ze? of komt ze dan eerder omdat ze honger heeft?
Gemiddeld drinkt ze zo'n 180/185 ml per fles, de ene keer 160 de andere keer drinkt ze 200. Heel verschillend. Ze is geen grote drinker, nog nooit geweest ook. Ze heeft de medium speen van Difrax, moet hij dan nog groter?
lijkt mij prima hoor, die hoeveelheid. Onze demi drinkt 2x 150/5 en 3x 180/6 op een dag, dus ook niet 5x 180/6 En zolang ze goed groeit en genoeg plasluiers heeft, zie ik het probleem niet hoor.
Nou ben vandaag naar het CB geweest en gelukkig vind zij ook dat ze genoeg krijgt, we mogen zelfs proberen om er 1 fles af te halen. Dus we zullen zien. Bedankt allemaal voor de reacties.