vanaf wanneer de anti lek beker?

Discussion in 'Voeding' started by jeannet 123, Jan 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

Sep 7, 2007
    352
    0
    0
    hallo

ik ben ff benieuwd vanaf wanneer jullie zijn begonnen met drinken te geven in anti lek beker.
    Ik ben met 5 maanden al wel eens begonnen maar hij snapt het nu niet echt meer? Misschien ben ik wel te vroeg dus graag hoor ik van jullie!

Groetjes

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    C is er net aan begonnen... En dat is omdat hij moet van het KDV. op de groep van 1,5+ geven ze geen flessen meer..

Hij was zo gek op zijn flesjes, dat hij eerder uit de tuit niks wilde drinken..

3. baby blue

baby blue Fanatiek lid

Jun 24, 2008
    1,163
    0
    0
    Groningen
    Wij gaan het binnenkort ook proberen... Ik weet niet of hij het gaat snappen. Ben bang van niet. Vooral omdat er dan nog niet veel drinken in de beker gaat... en het is zo'n lekkere eter/drinker. Ik ben benieuwd. Moet wel zeggen dat we met een tuit gaan beginnen wat een beetje lijkt op een speen [zachte rubberen mondstukje dus].

4. Wij zijn nooit begonnen met een antilekbeker.
    Toen Jelle toetjes ging eten ben ik begonnen met Yoghurt in een gewone beker (eentje met difrax, die heeft een inkeping waardoor je beter ziet wat je doet, en de beker niet zo tegen de neus of het voorhoofd komt). Toen ben ik de yoghurt gaan verdunnen met wat diksap (+water). Op het begin was het nog wat knoeierig allemaal, en nog steeds houdt hij niet zelf de beker vast, dat doe ik voor hem. Maar hij drinkt ondertussen wel alles (melk 's ochtends en tussen de middag bij het brood, en sapjes tussendoor) uit die beker.

5. verena87

verena87 Bekend lid

Dec 9, 2006
    605
    0
    0
    ik ben met 6 maanden begonnen met de tuitbeker.
    en nu krijgt ze nog maar 1 fles per dag

6. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Met 6 maanden zijn we er mee begonnen, steeds even proberen , al was het maar een paar slokjes.
    later de tuitbeker in de box gezet en gekeken wat ze ging doen, op een gegeven moment pakte ze de beker zelf en sinds dien drinkt ze er zelf uit en heeft ze sinds ze 8 maanden was geen fles meer gekregen , ook ivm dat ze geen opvolg melk wou hebben en gewone melk kreeg.

7. shalini

shalini Actief lid

Jul 21, 2007
    289
    0
    0
    mijn zoontje geef ik een sapje of thee in de beker. en zijn pap krijgt hij nog gewoon uit de fles hoor.

maar je moet het gewoon een paar keer proberen hoor.

8. sanna24

sanna24 Lid

Jan 3, 2009
    25
    0
    0
    Onze dochter van 7 maanden, laten we nu af en toe uit een gewone beker water drinken. Ze vind het erg grappig, gewoon af en toe oefenen

9. Irene82

Irene82 Actief lid

Dec 20, 2006
    112
    0
    0
    Hier sinds een week of 3 een tuitbeker, hij vind het erg interessant en pakt hem met twee handjes en stopt hem in zijn mond. Maar hij kauwt er meer op. Als ik hem echt wil laten drinken doe ik het zelf en haal ik de antilek stop eruit anders krijgt hij er niks uit. Zo kan hij beetje kennismaken met de tuitbeker.

10. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Rond acht, negen maand kreeg Jesse tussendoor een beetje sap, en die geven we altijd in z'n antilekbeker. Hij moest er wel een poos aan wennen, maar hij drinkt sinds kort goed uit.
    Z'n melk krijgt hij nog wel in z'n flesje.
    Binnenkort ga ik beginnen met de tuitbeker. Dan doe ik wel eerst een poosje een pleister op het luchtgaatje, dan gaat het niet zo hard.

Share This Page