Een tijdje geleden had mijn dochter een blaasontsteking, na tig aantal plaszakjes geplakt te hebben in het ziekenhuis hadden ze met een catheter urine uit haar blaas gehaald. (zo zielig) Maaaaar nu vermoed ik dat ze weer een blaasontsteking heeft, dus ze ligt nu in bed te slapen met een plaszak (die overgens perfect geplakt zit, al zeg ik t zelf ) Hoooooop zo dat t lukt! de vorige keer pieste ze er steeds naast Duim even met me mee!!! p.s wat een vreselijk irritante dingen zijn die zakjes toch!
Heyyy DA wat leuk om jou ook hier te mogen zien Hoop dat het lukt. En wat sneu dat ze zeer waarschijnlijk al 2x in haar leven blaasontsteking heeft (gehad). Gaan ze dit controleren ?
hey ikdus!!! Ben je lang niet meer tegen gekomen zeg!!! hoe is t? Maar ja, ik loop sowieso bij de kinderarts al vanwege reflux. Als ze nu nog een keer blaasontsteking heeft, weet ik niet wat de stappen zullen zijn eigenlijk.
Gaat helemaal prima!!! Zou wel even vragen dan waar t aan kan liggen en wat er aan te doen. Hopelijk heeft ze het niet!! Kan je vandaag nog het plasje laten controleren ?
Ja als t nu weer heeft dan maak ik sowieso een afspraak weer bij de kinderarts. Ik had de huisarts al gebeld, en die zeiden als ze buiten de tijden van de huisarts zelf in t zakje plast ik t bij de HAP kan laten controleren. Fijn dat alles goed gaat!
Geen blaasontsteking gelukkig! Dus dan zal t wel aan mij liggen dat haar urine zo sterk ruikt. Arts wou haar nog helemaal na kijken (kleertjes uit enz) Maar dat vond ik niet nodig. Ze was afgelopen dinsdag nog helemaal nagekeken door de kinderarts.
Drinkt ze nog voldoende ? Kan ook aan de luiers liggen hoor. Wij gebruikten in het begin kruidvat en vonden we gewoon goed en toen begon je het toch echt t ruiken. Daarna pampers gekocht en toen geen probleem meer. In ieder geval fijn dat het geen blaasontsteking is
Ja ze drinkt juist meer, dan even terug.. bijna elke fles gaat leeg, en ze komt ineens weer in de nacht voor een voeding gister zat ze precies aan 900cc dus drinken is geen probleem. Ik gebruik ook kruidvat luiers, want met pampers kreeg ze uitslag op de billen, meteen de 1e dag van de geboorte al. met kv ging de uitslag meteen weg.
Jaa qua prijs ben ik fan van kv maar qua geur niet en met dunne poep loopt het er langs Maar het zou best aan de pampers kunnen liggen dat je het beter ruikt. Wacht maar tot ze vast voedsel eten!!! Ik denk te kunnen ruiken wanneer ze hier leverpastei heeft gegeten. Haar plas ruikt er naar of t echt zo is geen idee
Oke, wist niet dat, dat kon hahaha. Maar goed, ze al natuurlijk al een keer blaasontsteking gehad, en ze had verhoging 38 graden. Maar goed, beter 1x te vaak ff laten checken dan te laat.