Vraagje pak ik het zo goed aan? We beginnen hier om 3.30/4.30 met de fles daar zit 90 cc in 3 scheppen, dan om 8 uur 12 uur 4 uur 20.00 uur en om 23.30 laatste fles alles met 90 cc 3 scheppen ( ze weegt een krappe 4 kilo) maar nu wil ze sinds vanochtend steeds om de 3 uur voeding ! Geen probleem Opzich want misschien heeft ze het ook wel warm , maar ik dacht eigenlijk dat ze misschien niet meer genoeg had aan 90 cc 3 scheppen? Wie heeft er een idee of gewoon eerst zo laten dan maar om de 3 uur een fles?
Ik denk dat om de 3 uur heel normaal is voor een babytje, ze is pas 1 week! Lekker zo laten dan zal ze echt wel honger hebben Ik denk dat als ze zo klein zijn nog niet van een shema kan spreken, maar dat is mijn mening. Onze frummel is 14 weken nu en heeft altijd zelf aangegeven wanneer en hoeveel ze wilde drinken ook FV en ze heeft er zelf een shema van gemaakt, al vrij gauw, komt helemaal goed, denk alleen dat je dat zo snel niet mag verwachten
Onze zoon kreeg om de drie uur toen hij zo oid was... En nu nog regelmatig dat hij na 3 uur komt... Dus gewoon wat geven ze zal dan wel honger hebben!
Nee een schema kun je het nog niet noemen maar zo is het afgelopen week steeds geweest vandaar! Ik dacht misschien heeft ze toch meer Fv nodig! Ik geef haar gewoon nu om de 3 uur en komt ze om de 4 uur mooi meegenomen!
Ja om de 3 uur is niet gek en de flessen worden steeds groter waardoor de tijd tussen de flessen langer wordt.