Help, de verpakkingen van AH flesvoeding passen niet in de Friso bewaardoos. Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen. Ben op zoek naar een bewaardoos/blik met afstrijkrandje...
Ik gebruik altijd Nutrilon, dat is al een prima bewaardoos met afstrijkrand. Heb er toevallig bijna eentje leeg, maar naar je opsturen is niet eens zo heel veel goedkoper als 1 keer een Nutrilon pak kopen om te hergebruiken.
Dankjwel voor de tip! Is zo'n blik goed af te wassen? Hij wordt dan natuurlijk veel langer gebruikt dan normaal.
Ik gebruik nestle groeie start, ook echte blikken met afstrijkrandje, super fijn! Ik gebruik ze nu ook voor de fijne granen pap, dat vond ik zo onhandig in dat pak! Nestle kost rond de 8 euro.
Of de ah zak in de friso smartpack leeggooien? En dan regelmatig de smartpack afwassen..! Deed ik voorheen ook met friso en het smartpack. Vond die vierkante zak in dat ovale bewaarding zoooo onhandig!!
Oh dat is lastig. Heb net even gekeken, maar ik weet het niet echt. Heb hem net gevuld met water en op zich kan dat gewoon, maar de buitenkant is nog steeds van karton, dus zou het niet te nat maken. Misschien met alleen een natte doek of desnoods alleen de restjes poeder wegvegen? Zou toch voldoende moeten zijn? Maar op zich kan er ook gewoon water in. Weet alleen niet hoe vaak zoiets kan.
Ik gebruik mn nutrilon bus al wel een jaar bijna, met friso poeder erin. Inderdaad alleen uitkloppen als het pak leeg is, voor ik de nieuwe erin doe. De buitenkant kan je met een vochtig doekje afnemen.
Wij gooien gewoon de poeder in een tupperware achtige bewaar"pot". Komt geloof ik bij de action vandaan, een ovale met schroefdop. Past precies 1 zak KV voeding in. Ik vind het ideaal, maak 'm elke keer even schoon als hij leeg is. Alleen geen afstrijkrandje, maar dat gaat ook prima met de achterkant van een mes!
Wij gebruiken etos voeding. Daar zitten twee zakjes van 400 gram in. We gieten de inhoud van de zakjes in de friso bewaarbak (smartpack). En dan gewoon zo nu en dan eens afwassen.
Ja, die gebruik ik ook, en doe er dan ook andere voeding in. Ook de rijstebloem bewaar ik in zo'n doos