Ha Eveline! Ook even een schema, 7 1/2 maand: 07.00 180CC opvolgmelk fles 10.30 fruit 12.00 broodje met beleg, diksap 15.00 180 CC opvolgmelk fles 17.30 warm eten + toetje 20.00 180CC opvolgmelk + 2 1/2 schepje rijstebloem fles Tussendoor extra drinken (met dit weer helemaal) en een soepstengel Nu mijn vraag: Van het CB moesten we haar 's ochtends bambix fijne granen geven, uit een bordje. Dit lust ze echter niet (kan ik me voorstellen, zit geen smaak aan ) en vind het sneu om er nog een fles af te halen. Moet dit of kunnen we zo doorgaan? Of kunnen we haar de ontbijtgranen 's avonds geven (ipv rijstebloem) Het gaat wel fantastisch zo, ze eet alles lekker op en slaapt als een roosje (de hele nacht zonder wakker te worden) Of heb je andere tips voor de ochtend/avond?
Hallo, Pap in de ochtend is geen must, tenzij je kindje wat meer voedingsstoffen nodig heeft. Als dat niet het geval is, dan is er geen probleem hoor, je kindje eet al voldoende andere voedingsmiddelen vamn een lepeltje om de mondmotoriek te stimuleren. Brood kan eventueel ook in de ochtend. Een granenpapje in de avond is ook een oplossing. Groeten eveline