hallo ik heb een vraag aan u weet het even niet meer mijn zoon is bijna 6 mnd sidns een week zijn wij overgestapt naar nutrilon forte 2 hij krijg fruit en groente en tussen door water of roosvice dit is zijn shcema tussen half 7 en half 8 smorgens heeft hij een fles van 180 ml nutrilon forte 2 met rijstebloem of 150 ml pyjama papje met lepel gegeven gaat meestal niet op blijf rond 60 ml staan om 10 uur potje fruit hellemaal op 12 uur half 1 fles nutrilon forte2 180 ml eet maarr 120 op rond half 2 flesje drinken van 120 ml en stukje liga tussen half 4 en 4uur fles 120 ml forte meer wil hij niet om 5uur half 6 groente en aardappels ongeveer 200 gram gaat hellemaal op rond 8 uur ha;f 9 s`avonds 180 ml forte is dit goed of krijg hij nu te veel of te weinig binnen en kunnen wij op standaart nutrilon overstappen omdat hij vaak zijn fles niet leegt drink heb het idee dat hij nu te snel verzadigd is met forte groetjes
Hallo, Je kindje mag maximaal 800 ml opvolgmelk per dag drinken, iets minder is niet erg. Ik denk inderdaad dat de forte voeding niet meer nodig is. Waarschijnlijk zal je kindje de flessen dan iets makkelijker leeg drinken. Groeten Eveline