Winterjas al in zomer kopen???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Juli2009, Oct 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik wilde deze winterjas voor ons dochtertje kopen:

Ik had hem van de zomer al gezien, maar ik dacht tijd zat en ik wist ook niet zo goed welke maat ik nou precies zou moeten hebben. De afgelopen 2 weken stad en land afgelopen, maar deze jas is nergens meer te krijgen. Ook niet op het internet :x

In een aantal winkels werd mij verteld dat ik er voor een winterjasje toch echt veel te laat ben. Die had ik in juli/aug al in huis moeten hebben :$:$:$ Een beetje leuke jas in maat 62/68 is nu niet meer te krijgen. Is dat nou echt zo? Moet je een winterjas voor een kindje al in juli kopen???

PS: als iemand nog een adresje weet waar ik deze jas kan kopen hoor ik het graag! ;)

2. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik heb die jas ergens gezien hoor! Ik ga ff denken, ik hoop dat ik er op kom! x

3. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben nu ook pas de winterjas gekocht!!! is toch ook pas sinds een tijdje verkrijgbaar in de zomer koopt toch niemand winterjassen.... stom!!!!

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

In de zomer kopen als heel veel mensen een winterjas en ja als je een leuke wilt zal je ook in augustus moeten shoppen. Nu ben je al vaak te laat. Hartstikke gek natuurlijk winterjassen kopen als de mussen van het dak vallen. Maar ik heb het ook gedaan, en straks in januari/februari komen de zomerjassen weer.

5. Juli2009

Dank je wel!!!! Ik hoop dat je er nog op komt!

6. Juli2009

Weer wat geleerd dus! Met die kleintjes is dat toch hartstikke irritant, hoe weet je nou met een (pasgeboren) kindje welke maat ze een paar maanden later hebben??? In het begin groeide onze dochter als kool, maar maat 62 is met bijna 3 mnd vaak nog te groot voor haar..... Straks heeft ze weer een groeispurt en dan kan ze maatje 62 misschien maar 4 weken aan ofzo.... Nou ja, zo houden wij moeders de economie dus draaiende :D

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,028
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Heb vanochtend de jas nog in de winkel zien hangen.
    Maar ik woon in Noord-Groningen, beetje te ver rijden.
    Wil eventueel wel voor je kijken of ze de juiste maat nog hebben en hem naar je toesturen?

Ik vond hem ook leuk, maar had een andere gekocht, ben ik nu wel blij om. Heb al veel meisjes met deze jas gezien.

8. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,191
    113
    Deze jas is van noppies en kun je online bestellen bij kleertjes.com

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,252
    36,073
    113
    Nee, volgens mij is hij er niet meer in die maat bij klleertjes.com, had er ook al naar gekeken.

10. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn heb ik Yelena's winterjas ook al begin september gekocht. En dat was net op tijd want 2 dagen later zag ik ze helemaal niet meer.

11. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik woon in west Brabant, en ik heb 'm hier pasgeleden in een winkel gezien. Ik zal per pb wel even de naam en tel. nr. van die winkel geven. Verder kan ik 'm ook nergens online voor je vinden.
    Succes...

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik koop voor de kids ook al in augustus wanneer de wintercollectie er is de winterjassen anders is de meeste keus gewoon al weg helaas.

Is trouwens wel een leuke winterjas!

13. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Inderdaad lastig. Hier wist ik ook nog niet hoe hard hij door zou schieten en welke maat het dan zou worden. Hij bleef in lengte hangen en groeit op het moment niet zo heel erg hard. De keuze in jassen is nu dus erg beperkt. Ook per merk wisselt de maatgeving heel erg. Had ik een leuke jas in 80 gevonden: hangt hij op z'n knieeen. Maar de kleine meenemen om te passen vind ik ook zo'n gedoe.

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ja ik had daar ook al zo een vermoeden voor dat je daar snel bij moest zijn. Wij hebben in augustus 2 winterjassen aangeschaft. Inderdaad met de maat blijft het een gokje, maar liever te groot dan te klein.

Leuke jas trouwens ik zal ook eens rondkijken op internet voor je:)

15. Juli2009

Wow wat zijn jullie allemaal aardig :D Hartstikke bedankt voor het meezoeken!!!!

Weet ik in ieder geval voor volgende jaar dat als ik een leuke jas wil, we er dus vroeg bij moeten zijn.

@kahrin: super dank je wel, ga zo even bellen!

16. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Juli 2009 > En? Is het gelukt? iK hou het iig ook online wel in de gaten. x

17. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dat had ik ook hoor, met de winterjas. Ben al een tijdje opzoek geweest naar een leuke jas. Bij de prenatal 1 gevonden. Maar goed, goede les voor volgend jaar. En in december/januari maar vast kijken voor een zomerjas;)

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik heb de winterjassen van mn zoontje ook al zeker 2 maanden terug gekocht...

Ik heb het jasje hier in de winkel zien hangen, woon in Noord brabant weet niet of dat in de buurt is?

19. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Je moet er inderdaad vroeg bij zijn.
    Hier koop ik altijd:

Begin september: winterjas + winterschoenen
    Begin maart: zomerjas + zomerschoenen

Dan heb je altijd nog voldoende keus.

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Eigenlijk te zot voor woorden dat je in de zomer al moet shoppen voor een winterjasje!

Hier hing de jas ook al 2 maandjes te wachten in de kast.. Was ook veel te bang dat hij al weg zou zijn..;)

Ga ook even voor je zoeken!

Share This Page