ander plek ledikantje

Discussion in 'Baby en dreumes' started by music4life, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. music4life

music4life Niet meer actief

omdat op de kamer van onze kleine meid,,klein onderhoud gedaan word,moet ze even op de andere kamer,maar hier moet het ledikant tegen een andere muur staan ,(wat ze niet gewend is) zou ze dit gaan merken en zou ze daardoor minder kunnen gaan slapen;)

2. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon en ik zijn verhuisd toen hij bijna 1 jaar was, dus hij kreeg een compleet nieuwe kamer en nieuw bedje! En er is helemaal niks aan de hand geweest. En na een week was het echt zijn kamertje. Maar mijn zoon is een makkelijke slaper die slaapt overal wel, weet niet of jou dochter een makkelijke slaper is?

3. music4life

ja we hebben een heel moeilijke periode gehad vanaf ong 6 maanden tot 8 maanden dan legde we haarop bed en ze krijste alles echt alles aan elkaar,,,maar ik weet bijna zeker dat dit een periode was,,die is nu nooit meer terug gekomen,,, maar mischien kan die periode aanwakkeren??? mn meid is heel makkelijk nu,,,ze slaapt vaak bij de oma,s en pasgeleden snachts, met oud en nieuw en ze sliep erg vast,,,

4. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb mijn zoon laten wennen voor het eerst tijdens een middagslaapje dan is het wat minder donker en ziet hij meer. Hij sliep direct alleen werd wel huilend wakker omdat het "vreemd" was. Heb hem vantevoren laten spelen op zijn nieuwe kamer. Maar vanaf de 1e echte nacht is het goed gegaan. Dus wellicht een tip? eerst middagslaapje proberen en even laten spelen op de nieuwe kamer.

5. music4life

jah dat heb ik vanmiddag al gedaan,, en dat ging ook prima

Share This Page