's ochtends nog steeds hongerig

Discussie in 'Voeding' gestart door MBongers, 12 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Hallo!

Ik ben benieuwd wanneer jullie kindjes niet meer zo hongerig zijn 's ochtends? Ons zoontje is volgende week 7 mnd maar nog vaak moeten we haast maken met verschonen en de fles in de ochtend. Aankleden, wassen en naar beneden duurt veel te lang. Nou is hij altijd een klein vreetzakje maar ik ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat? Zou hem wel volledig pap (met lepel) willen geven maar daar is hij nu dus nog te hongerig voor.
    Het is al minder aan het worden maar wanneer was het voor jullie te doen om aan te kleden, naar beneden te gaan en dan te eten? Ben benieuwd!

Groetjes!

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Misschien gek, maar anders geef je hem toch eerst zijn fles en verschoon je hem daarna, kleed je hem aan, etc. ?

Of een bordje pap in pyjama en daarna aankleden?

3. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ons zoontje krijgt nog steeds eerst een (borst)voeding voordat hij verschoond en aangekleed wordt. Als hij zo hongerig wakker wordt, zou ik je zoontje eerst eten geven, dan pas de rest doen en gewoon kijken wanneer het anders kan. Dat hangt vast van kindje tot kindje af. :)

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou ook eerst eten geven en daarna wassen en aankleden.
    Hier ook altijd eerst borstvoeding gegeven en vanaf 8 maanden er later nog een boterham achteraan.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier vanaf een maand of 11 dat we structureel eerst aankleden etc voordat we gaan ontbijten. Ze kreeg hier vaak eerst een fles pap als ze wakker werd en vaak ging ze daarna zelfs nog even terug naar bed! Dan viel ze tijdens het drinken gewoon weer in slaap...

Deel Deze Pagina