Ik had al eens een topic geopend, omdat ik zolang last bleef houden van mijn zeer fijne hechtingen. <bleh> Nu ging 't de laatste weken wel ietsje beter, dus helemaal blij. Tot ik van de week met therapie één of andere idiote move moest maken en iets voelde "scheuren / knappen / barsten" of hoe je 't ook maar noemen wilt. Kom ik thuis, zie ik dat ik op één plekje waar gehecht was, gewoon weer aan 't bloeden ben en dat er een wondje zit. Iemand waar dat ook bij gebeurd is? Ik heb geen zin om er nogmaals een hechting te laten plaatsen (dan ga ik toch nog maar liever een keer bevallen), maar vraag me wel af, of 't zo wel dicht gaat.
Ik denk het wel. Ik had met grote boodschap soms ook weer wat bloed daar, ben ver naar achteren gehecht, maar altijd ging het weer dicht en sinds een poosje geen last meer van ook.
Heb ik ook gehad, heb nu een blijvend scheurtje in m'n binnenste schaamlip. Tsja mooi nee, heb ik er last van ook nee.
Ik denk ook wel dat het dicht gaat, duurt alleen wat langer. Met de grote boodschap heb ik dat ook nog lang gehouden, dat er wat bloed was. Dat is nu over, maar heeft toch wel ff geduurd en dat terwijl het maar 5 hechtingen waren.
Het gaat wel weer dicht.. Opnieuw hechten doen ze eigenlijk niet met "oude" wonden.. Ik had een ontsteking, en ben daar een hechting kwijtgeraakt. Op die plek ziet de huid er dunner uit, en waar de hechting zat zit juist een verdikking.. Maar ik kijk toch niet zo vaak die kant op, en het voelt verder wel prima, dus ik vind het wel best zo
Dat mooi/niet mooi snap ik ook nooit. Ik zie het zelf niet en mn man kijkt echt niet naar mn gaatje hoor Dat is daar toch helemaal niet voor bedoeld. *Ziet een starende man voor zich* Zou me kapot generen!
Bedankt allemaal. Ik wacht gewoon tot 't weer dicht gaat. En maar hopen dat het niet weer open gaat. En ach mooi... onze dochter is mooi en de rest is bijzaak.
Geneest vanzelf weer hoor, geen probleem! Mijn flinke knip lag volledig open vijf dagen na de bevalling, is ook niet opnieuw gehecht en ook dat is helemaal vanzelf genezen uiteindelijk (duurde 8 mnd), wel een fiks litteken, maar who cares.