gulzige drinker

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by mamavangwenn, Oct 31, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

Apr 23, 2011
    1,414
    0
    36
    NULL
    NULL
    We lopen al een hele tijd te klooien met mijn dochtertje.

3,5 week terug begon het ineens met krijsen tijdens de fles. Elke fles maar weer behalve de nachtvoeding. We gebruikten toen de difrax smalle s-fles met s speen. Alles geprobeerd, M-speen, dr. brown flessen, gekookt water, tussentijds laten boeren. Op een gegeven moment kwam ik er achter dat de brede fles van difrax met de m-speen het enigsinds beter ging.

Maar na 2,5 week was ik het zat en op. Huisarts ingeschakeld en we besloten het als verborgen reflux te behandelen. Ze schreef mij zantac voor en na 2 voedingen had ik al een compleet ander kind. Dit ging goed tot gister. Sindsdien is het weer drama met drinken. Vandaag naar de huisarts weer geweest en de huisarts denkt dat het komt omdat ze te gulzig drinkt.

Maar met de s-speen gaat het dus te langzaam en krijst ze de hele boel bij elkaar maar met de m-speen gaat het dus te snel.

Op advies vandaag ook jbpm gebruikt om de fles iets te verdikken, hierdoor dronk ze minder gulzig maar was het daarna krijsen van de krampjes.

Ook kreeg ik van een medeforumgebruikster te horen (haar dochtertje ligt nu ter observatie in het zh) dat de arts haar dus afgeraden had om jbpm in combinatie met zantac te gebruiken. Nieuwe onderzoeken hebben dit uitgewezen. Dus ben nu een beetje huiverig voor de jbpm.

Heb(ben) je/jullie nog tips voor een flesspeen, andere fles of andere ideeen?

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hoi,

Het kruidvat verkoopt speentjes waar je zelf een gaatje in kunt maken, misschien is dat een oplossing voor je dochtertje.

Groetjes Eveline

Share This Page