Binnenkort wordt het (hopelijk) weer mooier weer. Welke zonnebrand gebruiken jullie voor jullie kindje? Ik zoek iets in de richting van Weleda, Natusan, zoiets, want mijn ventje heeft een huidje wat snel op van alles reageert. Zwitsal is hier bijvoorbeeld uit den boze, daar krijgt hij rode vlekken van... Ik heb het al bij De Tuinen en de drogist gevraagd, maar zij hadden ook zo snel geen idee...
ik kanjeniet helpen want ik heb zwitsal gekocht, heb het hem vorige week opgedaan en hier ging het goed, geen vlekjes of andere dingen gezien. ik gebruik ook factor 30 en geen factor 50, heb vorig jaar in een artikel gelezen dat factor 50 niet goed is omdat dat de zon zogoed als helemaal blokt waardoor de huidjes niks gewoon worden en daardoor veel gevoeliger worden voor de zon, mn ha ook eens gevraagd en hij zei hetzelfde de baby zoveel mogelijk uit de zon houden, liefts altijd in de schaduw en opletten dat ze tussen 11 en 16 u zeker niet in de zon terechtkomen en al helemaal niet tussen 12 en 15u, zeker de eerste 6 maanden de zon zoveel mogelijk vermijden, in de schaduw kunnen die huidjes ook al verbranden dus goed insmeren verder denk ik dat alle zonnecreme vanaf factor 30 goed is maar vraag het in de etos of een andere winkel die kunnen je wel helpen
Wat betreft een gevoelige huid kan ik je niet helpen maar ik kan die van etos in ieder geval afraden. Is heel dikkig, smeert niet fijn en blijft wittig. Succes!!!
Ik had voor mijn dochter van ambre sol van garnier, 50+ want ze had een heel licht huidje (rode haren, lichte huid) Was wel goed uitsmeerbaar en bleef geen witte resten achter. Voor zoonlief nog niets in huis..
Hier ook altijd Ultrasun. Weinig van nodig en werkt goed en lang. Voor mij evht geen huismerken en dat soort dingen meer, alleen nog ultrasun
Ik ga voor een minerale crème met natuurlijke ingrediënten. Heb er 3 geselecteerd waaruit ik ga kiezen.
Hier de Nivea voor baby's 50+,zit geen parfum in en trekt direct in.Voor mijn andere 2 kinderen gebruik ik doorgaans de Vision factor 30 maar die zijn alweer iets ouder.
Ik heb vandaag net nivea voor kids gehaald factor 50 ze hebben een droge huid en de jongste heeft eczeem hier word daar goed op gereageerd
Hier ook elk jaar die van de nivea, 50+. Gebruik het al jaren voor de oudste en ga het ook voor de jongste gebruiken. Hier 2 kindjes met hele lichte huid.