Al sinds een tijdje had mijn zoontje van 17 maanden erge last van verstopping en harde ontlasting..echt drama en zooo zielig. Ik heb echt alles geprobeerd: extra fruit, wat meer vetten, olie in het flesje, op de vezeltjes letten...maar echt niets maar dan ook niets hielp! Op een gegeven moment wist ik t echt niet meer. Totdat ik me bedacht dat de problemen zijn begonnen vanaf t moment dat we over gingen van de friso naar gewone halfvolle melk... Dus gelijk een paar pakken dreumesmelk ingeslagen en al na twee dagen resultaat! Mijn zoontje is niet meer verstopt en elke dag heeft hij nu een grote verrassing in zn luier (waar je als moeder al niet blij mee bent). Het schijnt dat de darmpjes soms moeite kunnen hebben met het verteren van (teveel) eiwitten, met verstopping en harde ontlasting als gevolg. De dreumesmelk is natuurlijk wel wat duurder dan een gewoon pak melk, maar ik heb het er graag voor over! Deze ervaring il ik graag even met jullie delen, misschien heeft iemand er wat aan! Liefs!