Tja..ik wil niet sneu of zo overkomen..maar ik heb hier gewoon echt nog steeds na anderhalf jaar heel veel last van.. Zijn er meer die dit hebben..??
hoi, eig niet. ik woon nu nog wel bij mijn ouders, maar heb terug gehuurd. vroeger woonde ik ook alleen en had ik er geen last van. en ik denk nu dat as princes dan slapen is, is het haar speelgoed opruimen, alles klaar zetten voor de dag erna, zelf even niks doen wat strijken.... denk dat de avonden veel te snel zullen omzijn. gr
Je komt niet sneu over, ik herken t volledig. Ik ben intussen 3jr alleen en elke avond is t zelfde. Kind op bed, ik ruim wat op en kijk tv. Elke avond in mn upje op de bank. Erg saai en ja ook best eenzaam hoor.
heeel herkendbaar. Wegens omstandigheden woon ik bij mijn vader. en zelfs hier heb ik het al. binnenkort ons eigen plekje. maar kijk er best tegenop. het eenzaam zijn
hoi , ik kijk er net naar uit ben nog altijd op men meubels aan het wachten en dan kan ik eindelijk gaan verhuizen. gr
Ik snap heel goed wat je bedoelt. Ik woon nu nog alleen met mijn 2 zoons. Soms vind ik het heerlijk leKker alles op mijn manier maar vaak vind ik het ook saai. Mijn vriend komt wel binnenkort bij me wonen dus is dat mijn houvast maar in jouwn situatie denk ik ook dat ik het heel moeilijk zou vinden. Ik ga in het weekend meestal naar mijn moeder of schoonmoeder. Dat scheelt ook weer. Misschien kan je dat ook doen dan kijk je toch naar dat uit. En misschien een vriendin uitnodigen en mee laten eten?
Ik verveel me geen seconde maar meerdere mensen blijkbaar wel. Kunnen jullie geen skype nemen en lekker lang met elkaar bellen?
Ik herken het ook heeeel erg! Hoewel het minder storend is dan voorheen vind ik de avonden nog altijd saai en eenzaam. Ik heb 1 vrije avond per 2 weken en probeer dan ook echt de deur uit te gaan, ookal ben ik geen uitgaan iemand. Maar gewoon ff onder de mensen komen op een avond is heerlijk! Overdag gelukkig wel mijn werk.
Maar vervelen of je eenzaam voelen is natuurlijk heel wat anders en heeft in principe niks met elkaar te maken. Ik verveel me ook nooit, altijd genoeg te doen hoor. Maar daarom voel ik me nog wel 's eenzaam. Fijn in elk geval dat jij er geen last van hebt, houden zo
Ik had het ook wel ooit (sinds 2wk nieuwe vriend dus dat scheelt weer wat Hoewel ik die nu ook wel mis 's avonds ) Maar ik nam dan wel ooit een kussen en een dekentje dicht tegen me aan. Niet hetzelfde natuurlijk, maar deed toch wat. Had voor de scheiding ook 2 katten en 2 honden in huis, dus die hun gezelschap mis ik dan ook wel erg, ook zeker 's avonds. De katten kwamen altijd bij me in de zetel slapen. Misschien dat een tip? Dat scheelt echt een pak Je kan er ook tegen praten ed (ja goed, is niet hetzelfde maar goh ja, vond dat wel fijn om toch niet helemaal alleen te zijn toen het slecht ging met ex). Woon nu volledig alleen met zoontje en hier mogen helaas geen huisdieren, anders had ik m'n katten gehouden, vond het heerlijk gezelschap 's avonds!
Ik herken het wel en sinds 2 weken is het over met mijn ´verkering´ met wie ik 4 maanden iets had. Hij was hier bijna dagelijks en de eenzaamheid overvalt mij nu weer... Bah... Ik bel s´avonds veel met vriendinnen die ook alleenstaand zijn, scheelt wel, maar toch... Niets aan!
Kan het me heel goed voorstellen ben een half jaar alleen geweest ! En voelde me verschrikkelijk eenzaam.... Iedere Avpnd vroeg na bed. Ik was het meest uitgeslapen meisje van Nederland Ik ben gelukkig na een half jaar de ware liefde van mijn leven tegen gekomen.... En dit zal jullie ook wel gebeuren !! Sterkte.
geen last van, vind het heerlijk zo alleen thuis. maar heb ook geen moeit emet alleen zijn of de behoefte om een relatie te hebben. scheelt misschien ook
Ik snap je heel goed hoor, heb er met vlagen ook last van, maar probeer het gewoon voor je eigen zo gezellig mogelijk te maken, vrienden uitnodigen enz , ja is niet het zelfde als een partner hebben waar je tegen aan kan kroelen ,,, maar je bent in elk geval de avonden niet eenzaam
Ik ben sinds een half jaar alleen en ik vind het savonds ook wel saai en voel me ook weleens eenzaam!! Maargoed ik woon dan ook in een omgeving waar ik niemand ken.