goedkope, goede virusscanner

Discussie in 'De lounge' gestart door tweeling, 19 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    ik heb nu 1 jaar norton gehad maar die is erg duur...iets van 70/80 euro

ik zoek nu een andere...

iemand die een betrouwbare en goede weet die ik kan bestellen op internet?
    heb helemaal geen verstand van waar ik op moet letten enzo dus alle tips zijn welkom!

alvast bedankt!

2. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    AVG is gratis en is ook nog 's heel goed! Heb die al drie jaar en nog nooit een noemenswaardig virus op de pc gehad.

Liefs
    Esther

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier ook al 4 jaar AVG en nog nooit een virus doorgelaten!

4. McAfee is goed maar ik weet niet hoeveel dit kost

5. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    McAfee had ik standaard op de pc zitten voor ik AVG installeerde, maar ik had het ene na het andere virus op mijn pc rondstuiteren hoor! Kan het niet aanraden.....

Liefs

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.037
    1.857
    113
    Provincie Groningen
  7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

AVG en zeer tevreden. Ik heb Avast ook gehad maar die bleef maar vragen om te registreren en te updaten. Na dat 5x te hebben gedaan en ik weer een verzoek kreeg heb ik hem eraf gegooid.

8. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    nu weet ik weer waarom ik norton had!
    omdat ie met een virus scanner van mijn internetprovider niet samen kon en mijn pc crashte...

weten jullie misschien of dit wel samen kan want ik krijg norton er niet af!

9. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik krijg norton er ook niet af!
    Hij blijft elke dag in beeld springen dat
    we een nieuwe moeten hebben, heel irritant

10. Niet meer actief

Als je problemen hebt bij het deinstalleren van Norton is Norton nooit goed geinstalleerd. Zie http://service1.symantec.com/Support/ts ... 3108162039 voor een oplossing.

G-Data is voor normale computergebruikers een aanrader en niet heel duur, maar 45 euro.

NOD32 is voor de meer ervaren computergebruiker een hele goede, 37 euro. Maar dat is puur een virusscanner.

11. Net zoals de anderen zeggen AVG is prima, ook NOD is een prima virusscanner ;)

12. Niet meer actief

Norton Antivirus is ook maar 40 euro, niet tachtig. Het grootste deel van de inkomsten zit bij virussoftware in het verlengen van updatelicenties. De software krijg je er eigenlijk gratis bij: Norton upgraden is even duur als Norton nieuw kopen. En bij de upgrade is de versie zonder softwareupgrade net zo duur als met nieuwe softwareversie.

13. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook de NOD32, werkt perfect.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier Avast. Werkt prima. Op de site van symantec staat idd hoe je norton compleet moet verwijderen. Hier is echt alles er af gelukkig.

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    http://www.symantecstore.com/dr/sat4/ec ... _ID=120804

dit moet ik betalen als ik verleng! :confused:

wie kan mij helpen!
    ik weet niet welke link ik moet hebben voor een goedkopere

16. Niet meer actief

17. sinada

sinada Niet meer actief

ik heb nog nooit een virus scanner gehad en ook nog nooit een virus ( klop klop). Zolang je geen rare dingen aan klikt kun je ook geen virus krijgen

18. Het kan ook zo verborgen zitten een mail, waardoor je niet weet of het een virus is. Het heeft echt niet alleen te maken met rare dingen aanklikken.

19. sinada

sinada Niet meer actief

Vaak zijn die mails van een vreemde afzender of heeft de bekende afzender het mailtje niet verstuurd. Reclame rotzooi en engels talige email gewoon niet openen.

20. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik heb al jaren Avast en ben daar zeer tevreden mee. Avast kun je gratis downloaden en installeren; de 'virusbibliotheek' wordt bijna dagelijks automatisch geupdate. Je moet je eenmalig registreren en dan moet je elk jaar je 'abo' als het ware vernieuwen door een nieuwe registratiecode in te voeren.

Ik heb daarnaast ad-aware voor spyware en dergelijke. Ook prima programma'tje.

Deel Deze Pagina