Oplossing tegen snurken

Discussion in 'De lounge' started by RachelleNM, Oct 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Dag dames!

Mijn vriend houdt mij tegenwoordig wakker door een kettingzaak imitatie. Heel vervelend. Voor mij.
    In iedere slaappositie heeft hij hier last van :(
    Helaas kan hij niet tegen neusspray, dus dat gaat 'm niet worden. Graag zou ik van jullie eventuele andere oplossingen/ervaringen horen.

Alvast bedankt!
    X

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Vriend van mijn moeder snurkt ook. Heeft zich laten opereren (slaapappneu) snurkt nog steeds....

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier ook geen oplossing...

Operatie wil hij ook niet. En de rest werkt ook niet.

Een paar goede oordopjes?

4. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    Hopelijk komt er iemand met de gouden tip :) ik heb helaas ook geen oplossing. Al van alles geprobeerd maar niets helpt tot nu toe

5. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,488
    113
    Misschien kun je oordopjes proberen!

Mijn man snurkt echt heel erg hard maar ik ben eraan gewend dus stoort het me niet meer. Vroeger heb ik wel echt met oordoppen in geslapen omdat ik het ook erg vervelend vond.
    Verder kun je idd via de huisarts doorverwezen worden om te kijken of het slaap apneu is, er zijn allerlei dingen die ze dan kunnen proberen, maar niet alles werkt helaas. Het is een lastig probleem, succes!

6. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

Sep 12, 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier werkt het hoofdeinde van het bed omhoog zetten goed tegen het snurken van ml. Kleine hoek is voldoende.

7. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    4,891
    4,387
    113
    Mijn vriend kon ook goed snurken. Dat is gestopt nadat hij op dieet ging vanwege overgewicht. Nadat hij was afgevallen, heeft hij echt nooit meer gesnurkt.

8. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Klopt. Mensen met overgewicht snurken vaker en hebben ook relatief vaak last van slaap apneu. 😐

9. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Hier ook zo'n snurker. Zijn argument; ja, maar ik snurk alleen als ik echt moe ben'
    Joehoe, elke avond zeker :D
    Komende twee weken is hij vrij, dus ik sleep hem aan z'n haren naar de huisarts. Helaas dus geen tips voor je.

Afvallen is hier geen optie.

10. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Hier hetzelfde, toen mijn man 15 kg afviel was het snurken over.
    Ik had oordoppen ;)

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ik lees even mee. Wij slapen zelfs apart hierdoor, dus een oplossing zou fijn zijn! Mijn man is trouwens ook flink afgevallen de afgelopen jaren en hij is helaas alleen maar harder gaan zagen. :x

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    ik heb op maat gemaakte oordoppen, maar als iemand hard snurkt blijf je t horen hoor!

Ik slaapt tegenwoordig vaker op de logeerkamer.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Als hij overgewicht heeft, of rookt, zou ik daar eerst naar kijken.

14. Twigs

Twigs Actief lid

May 16, 2015
    267
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb bij een gehoorapparatenwinkel oordoppen laten maken. Geheel op maat. Ik word gewoon wakker van de wekker en ik hoor hem ook nog wel, maar ik schrik er niet meer wakker van en ik kan gewoon in slaap vallen. Omdat ze helemaal op maat zijn gemaakt zijn ze super makkelijk in te doen en ik kan gewoon op mijn zij slapen, wat met andere oordoppen niet lukte.

15. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Hier dus ook een verschrikkelijke snurker. Ik slaap vrij licht, dus ik hoor aan zijn manier van ademenen al wanneer het loos is.
    Ik slaap ook al jaren een paar nachten in de week apart om even 'rustig te slapen'. Ik vind het apart slapen geen ramp, maar wel dat dat nodig is omdat hij er niet alles aan wil doen om te stoppen met snurken.

Oordoppen is hier geen oplossing, ik wil de kids namelijk horen als er iets is. Hij slaapt daar namelijk sowieso doorheen :-D

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Ik heb speciaal op maat gemaakte oordoppen, ook bij de gehoorwinkel. Ze zitten echt heerlijk! En de kinderen kan ik gewoon horen hoor. Daar lig je toch wel op.

Ik vind wel dat het wat dempt, maar het is echt niet zo dat het alles afsluit.

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier hielp echt helemaal niks. Echt niks. Ik slaap met oordoppen in en hoor dan niet veel meer, maar wel altijd de kinderen. En anders hoort mijn man ze wel.

18. senso

senso VIP lid

Oct 31, 2010
    5,341
    0
    36

Dit dus, hem hoor ik niet maar de kinderen wel

Neusstrips van breath right hielpen hier ook. Maar qua kosten is oordopjes een leukere oplossing

19. moon78

moon78 Actief lid

May 15, 2013
    282
    0
    16
    Sta voor de klas
    Friesland
    Mijn man snurkt ook vreselijk. Hij heeft geen overgewicht maar wel een apneu. Nu heeft hij zo'n zuurstofmaskertje op 's nachts en snurkt niet meer. Het is misschien niet romantisch maar nu slapen we allebei tenminste weer en is het lichamelijk voor hem ook de beste oplossing.

20. Yan

Yan Bekend lid

Dec 10, 2012
    886
    0
    16
    Mijn man kan er zo nu en dan ook wat van. Hij heeft een snurkbeugel. Als het echt te erg wordt doet hij die in en dan is het echt over. Snurkbeugels kun je online kopen of op maat bestellen. Je tandarts kan je daar ook wel meer over vertellen.

Share This Page