Hallo allemaal, Ik heb, op aanraden van vele van jullie, de sprookjesboomthee van piramide gekocht . Moet zeggen dat die thee niet gemakkelijk te verkrijgen is, maar heb gelukkig via hun site een webwinkel gevonden die alle smaken heeft. Nu wil ik dus wat gaan maken voor mijn zoontje en zie op de verpakking dat je voor 1 zakje 0,5ltr water moet gebruiken. Jullie snappen natuurlijk wel dat hij dat nooit opdrinkt, kan ik gewoon die halve liter maken en dan wat er over blijft in de koelkast zetten En hoelang zou ik de thee dan kunnen bewaren Alvast bedankt. Groetjes Kim
Ik maakte altijd een pul voor mezelf, en dan de kleine een beetje met wat koud water.. Best lekker spul Kletskous: dat is thee speciaal voor (kleine) kinderen. Het bevat geen cafeine/theine, dus kan al snel gebruikt worden. Je kunt het in de meeste natuurvoedingswinkels krijgen, en sommige supermarkten.
thanks voor jullie antwoorden. Hij vind de thee erg lekker dus dat is een succes hihihi Ik heb de thee bij tea-mail - welkom op de website van tea-mail - index startpagina gekocht. Groetjes Kim