Ruben drinkt nu 2x 20 minuten. Met boeren en verschonen erbij, ben ik al gauw een uur bezig. Maar hij krijgt natuurlijk behoefte aan meer melk als hij groter gaat groeien. Ben ik dan straks 2 uur kwijt met voeden . Ik denk en hoop het niet, maar hoe lost de natuur dit dan op? Gaan de kindjes harder zuigen, waardoor er in 20 minuten meer melk uitkomt? Ben heel benieuwd...
Hoi, Thirza dronk heel in het begin zo 3 kwartier... was ik een uur bezig met voeden en verschonen. Tegenwoordig 'tankt' ze in 5 minuten 120 cc, Gaat dus idd aardig sneller!
Ja zo gaat het idd. Luca dronk in het begin 2 x 20 minuten en nu 2 x 10 en dan komt er wel een hoop uit hoor. Hij wordt steeds sterker met zuigen en dus krijgt hij meer binnen dan in het begin. Daarnaast kreeg hij het drinken steeds beter onder de knie en ik ook dus kost het ons ook minder tijd. Anders had ik het ook niet zo lang volgehouden, denk ik. Alhoewel? Het is ook zo'n heerlijk moment voor ons 2en.
Hier ook, eerst ruim 20 minuten, nu iedere keer maar 5. Totaal. En dan nog vragen mensen me waarom ik niet op de fles overstap .
Ik was eerst ook 2 x 20 min kwijt, maar merkte na de 12 weken ineens een groot verschil. Tsr ging ineens heftiger, hij ging grotere slokken nemen en was binnen 10 min (2 borsten) klaar.
hoi! ons ventje is bijna 6 maanden oud en drinkt nu nog maar tien minuten in totaal..... gaat heeel snel dus
nou hier drinkt ze nog 20 minuten en in het begon ook wel drie kwartier!!! Maar ze vindt het ook wel fijn bij mama hoor!
Hier is het de ene borst ongeveer 20 minuutjes en de andere vaak maar 5 minuten, dan valt hij tevreden in slaap
hier max 10 min per keer, om de gemid 3 uur soms 4 soms 2 uur maar een borst heel soms nog paar slokjes van de 2 e........haar broer had precies hetzelfde ook zo'n snelle drinker.....ze krijgt genoeg binnen want op 2 weken bijna kg aangekomen!!
hier mijn zoontje van drie maanden laat ik 20 min drinekn en hij krijgt maar steeds een keer per kant
Hier dronk hij in het begin ook 20-30 min. aan 1ste borst en dan nog zo'n 10 min. of meer aan tweede. Nu drinkt hij vaak maar 5 min. en dan maar 1 borst en dan is hij alweer klaar, langer laten drinken lukt ook niet, dan word hij driftig en begint te huilen als ik hem weer wil aanleggen.
Ow, wow ! Dat zou geweldig zijn, zo'n snelle drinker. Niet dat het vervelend is om lekker met je kleine op de bank te zitten, maar soms zou ik wel eens wat sneller klaar willen zijn. . Daar is dus hoop voor!