Mijn dochter krijgt5 keer150/5 nutramigen en 2scepjes nutriton. Echter drinkt ze slecht....1 fles gaat goed leeg maar van de rest laat ze ongeveer 40cc staan. Ik merk dat als ik de fles niet indik dat ze beter drinkt. Maar dan komt haar voeding omhoog, spuugt ze (niet heel veel) en verslikt ze zich als ze in de box ligt. Nu vraag ik me af..... Wel of niet indikken?
Misschien iets minder nutriton of een groter speentje? Ik begin zelf vaak met een s en na 5 min zet ik er een m op. Want als ik niet indik verslikt ze zich en spuugt ze.
Zodra ik stop om te wisselen van speen, wil ze daarna niet meer....net dus maar wat ze had laten staan opnieuw gemaakt zonder nutriton en ze dronk het zo op..... Maar ja, wel spugen erna.
Ik weet niet of het kan/mag/handig is, maar misschien kan je weer een flesje meer gaan geven. Dus 6 flesjes van 120cc???
Blijkbaar zit ze vol als ze 40cc laat staan. Ik zou gewoon kleinere flessen aanbieden en gewoon een fles meer per dag geven.
Een flesje meer is niet haalbaar... dan moet ik haar wakker gaan maken en drinkt ze nog minder. Ik geloof niet dat ze vol zit, aangezien ze het wel opdrinkt als het niet ingedikt is....
Iets minder nutriton proberen. En de fles tusentijds beter schudden. Het laatste beetje wordt dikker en dikker en krijgen ze dan niet meer uit de fles.
Ik geef nu nog maar een half schepje nutriton per fles(180+6) en dat is genoeg voor mijn zoontje. Heb het langzaam afgebouwd zeg maar. En hij drinkt nu zn flessen op en hij spuugt niet!