Hallo, Ik zoek me suf op dit forum, maar ik kan het niet meer vinden Er was een keer een topic waarin iemand vroeg om een schema van sprongetjes. Er is daar een link in geplaatst waar het heel duidelijk te zien was. Ik wil de link heel graag hebben, maar mijn zoekactie leverde niks op. Weten jullie het? Alvast bedankt voor jullie hulp. Groetjes, Kim
Hoi Frederike, Daar heb ik me inderdaad al op ingeschreven. Maar is ook een plaatje waar je het precies op kan zien. Met een zonnetje als er geen sprongetje is en een wolkje met regen als je kindje een sprongetje kan hebben. Vond het wel grappig, maar kan het helaas niet meer terugvinden. Groetjes, Kim
Hoi Frederike, Deze zocht ik inderdaad Ik heb hem nu veilig opgeslagen op mijn computer, zodat ik hem niet meer kwijt kan raken. Hartstikke bedankt. Groetjes, Kim
Ik dacht het zelfs doorliep tot het 5e jaar. Maar dan is het gewoon een vervelend kind Na de 60 weken zijn het dan zeker de kiezen die doorkomen?
Komen die pas zo laat door? Het dochtertje van een vriendin die is 17 maanden en die krijgt al kiezen?
Bij 60 weken ben je 1 jaar en 2 maanden Ons meisje is nu 14 maanden en die heeft ook al kiezen hoor. Dus bij het 5e jaar zal het een vervelend kind zijn Maar ik bedoelde meer, dat ik het raar vond dat de sprongetjes maar staan tot 60 weken. Daarna zijn het de kiezen zegt men en dan bij 5 een vervelend kind. Zo duidelijk
Heeee dat is vreemd. In mijn boek (Oei ik groei, spreekuur op de bank) is het schema iets anders. In mijn boek is dat sprong van 19 weken vanaf 14,5 t/m 19,5 weken zwart ingekleurd en bij deze ingescande loopt dat iest anders. Vreemd...is blijkbaar bijgesteld dus.
En geldt het vanaf geboorte of vanaf uitgerekende datum? Aangezien mn ventje 2.5 week te vroeg was, maar we volgens mij al volop in de 34 weken sprong zitten.......
Ik snap t schema niet helemaal....Hebben ze het sprongetje in de hele tijdsduur van het donkere balkje? of alleen in die week waar t wolkje boven staat? En wat kan je verwachten tijdens zo'n sprongetje? Dewi is nu bijv 15 weken en er staat boven de 15 zo'n wolkje... ?