Beste Eveline, hier mijn verhaal, het is een zooitje momenteel met de voeding. Gister bij het CB geweest, Fay weegt nu 4170 gram met 6,5 week. Moet 5x 150/5 geven om de 4 uur. Gisteravond om 23:00 de laatste gehad, deze dronk ze niet helemaal op, gevolg: om 3 uur kwam ze alweer, maar het CB heeft gezegd, snachts mag ze geen voeding meer hebben, anders krijgt ze teveel, dus ik heb haar bij me in bed genomen en heb het tot half 6 weten te rekken, toen weer 150cc aangeboden, niet opgedronken, ze laat zo'n 30 staan, en toen kwam ze om 9 uur alweer, toen heb haar 120cc aangeboden met 4 scheppen, dit drinkt ze wel helemaal op maar ze heeft er weer niet genoeg aan want als het op is gaat ze huilen en wil ze dus meer.. Ik weet het even niet meer, heb jij misschien een idee?
Hallo, Je kindje mag per dag maximaal 825 ml voeding drinken met haar huidige gewicht. Het maakt eigenlijk niet uit hoe je dat verdeelt over de dag hoor. Wanneer je kindje een flesje niet helemaal leegdrinkt, mag je de resterende hoeveelheid zeker wel iets later aanbieden. Je kindje komt vanzelf wel in het juiste ritme. Groeten Eveline