Ze heeft vandaag een prik gehad, ze waren de vorige x een gedeelte vergeten...dus ze slaapt veel!!!! Heerlijk, maar ik weet van de vorige x dat dat maar 1 dag zo was. Kom je weer eens aan dingen toe. Foto's inplakken, spinraggen enz... Kon niet echt naar buiten met die mist vandaag, das wel weer jammer. Ok dus rond de 3 maand, nou ja dan hopen we daar ook maar een beetje op. Wat heerlijk he als ze opeens zo goed slapen, ben je ook nog bezorg d of alles goed is Hoop voor je dat ze dit vaker gaat doen. Leuk he al die nieuwe ontwikkelingsfases, gaat ook zo snel. Lieke begint nu echt dingen te pakken van het speelkleed, en kan zich ook wat langer vermaken in de box. Ook het teuten en lachen heeft ze ontdekt. Het heeft gewoon allemaal tijd nodig, en soms wil ik te snel denk ik
aah zielig weer he. Ja die van mij sliep toen ook de hele dag haha. En inderdaad het is maar voor 1 dag. Wij moeten donderdag weer. Maar hoezo waren ze vorige keer een deel vergeten dan? Ja zeker leuk, ze gaan steeds meer doen en meer willen zien van de wereld. Ik vind het wel heel erg jammer dat het echte baby baby er nu af is en ik daar niet echt van heb kunnen genieten. Ze is nu natuurlijk ook nog een baby haha maar ik bedoel zeg maar zoals hoe ze zijn in de kraamweek enzo. Maarja nu komen de leuke dingen en dat is ook super natuurlijk.
Er schijnt iets te zijn toegevoegd aan de 1e prikken sinds kort, en dit waren ze vergeten.Dus vandaar. Over 2 week moet ze weer. Ze heeft lekker veel geslapen gister. Ze wordt nu steeds om 5.00 wakker en vanacht was ze niet rustig te krijgen...dus maar de fles, maar daar gaat je mooie ritme Terwijl ze gisteravond een dikke fles heeft gehad... Ze had ook nog even alles eronder gepoept, daar wordt je wel wakker van Jullie ook een goede nacht gehad? De tijd vliegt idd he met die kleintjes, en dan moet ik zeggen dat 10 week verlof erna niets is hoor. Gelukkig heb ik nog vakantie anders had ik nu ook al weer aan de bak gemogen.
Oke wist ik niet. Wel dom zeg dat ze dat zijn vergeten! Maar wel lekker dat ze heeft geslapen. Toch nog iets leuks van die prikjes haha. gek is dat he, heel veel baby's worden rond 5uur sochtends wakker. Bij die van mij kan ik nog een verklaring bedenken omdat ze sochtends vroeg is geboren, maar je hoort het echt heel veel. haha ja met een broek vol zou ik ook niet lekker slapen denk ik Hier was het gisteravond een drama. De oudste werd steeds wakker en is uiteindelijk beneden op de bank in slaap gevallen. en die kleine was helemaal erg, ze kreeg om 19.15uur de fles en sliep pas om 22.30uur. Nou 3 kwartier later mocht ze de fles alweer :S Ze werd vanmorgen om 6uur wakker en heb toen om 7uur de fles gegeven. ja 10 weken is zo voorbij en zeker met een veeleisende baby haha.
hoi hoi, hoe gaat het daar? Hier gaat het weer wat slechter helaas. Vrijdagavond heeft ze van half 7 tot half 1 niet geslapen en bijna alleen maar gehuild. Ze heeft moeite met de ontlasting, dr buik was van t weekend helemaal hard en hebben haar toen een klysma gegeven. Ze heeft echt gekrijst van de pijn, zo zielig weer. Slapen is dus ook weer een ramp. Erg vermoeiend maargoed, we moeten toch verder he haha. Hoop dat het bij jullie wel rustig is en de kleine wat meer slaapt.