Eindelijk zijn hoofdje zelf omhoog houden!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flappie, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
  2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ohh Flappie echt knap van hem!
    Iman kan het op haar buik nog steeds niet :(
    Wel als ze zit...
    Vindt Stijn het fijn om op zijn buik te liggen? Iman schreeuwt dan moord en brand!

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Haha, nou echt leuk vindt ie het volgens mij nog steeds niet, tenzij ik heel overdreven voor 'm gek sta te doen! :) :) Heb jij dan ook zo'n boekje van het cb meegekregen over buikligging?

4. sweetangel100

Nee, ze zeiden vorige keer dat ik het buikliggen leuk voor haar moet maken, nou wat ik ook doe, ze vind het vreselijk... En ze zeiden dat ze anders fysio moet?

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Het is wel een heeeele lieve foto zeg! Hij kijkt zo lekker eigenwijs.

6. Vicky

Vicky Fanatiek lid

11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Ah wat lief :D :D :D

sweetangel: Kaylee kon het ook heel lang niet, is het ook pas gaan doen toen ze vijf maanden was. Ik heb heel veel geoefend met een opgerolde handdoek onder haar te leggen en opeens kon ze t zonder handdoek

7. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    damien kon het al heel snel :|

8. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ja, ik oefende niet met een handdoek, maar legde zijn armpjes op mijn bovenbeen als we op de bank zaten. En ineens lukte het! Ook standaard na het afdrogen even op zijn buikje. Hi liet zijn hoofd steeds vallen en at zowat het aankleedkussen op :) en begon te grommen..... maar nu krijgt ie volgens mij door dat je dan veel meer kunt zien! @sweetangel, wel wat voorbarig hoor naar de fysio, Iman is toch nog geen 4maandjes?

xxx

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    leuk zeg.. en wat een mooie ogen heeft hij!

10. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    :oops: :)

11. sweetangel100

@ Flappie: nee volgende week is ze 4 maanden... En moet donderdag naar het CB, dus ben ns benieuwd wat ze zeggen...
    Ik maak me er niet veel zorgen om... Mijn moeder vertelde dat ik lichamelijk ook overal laat mee was... Ik kan me niet voorstellen dat als ze 5 is ik haar hoofd nog moet ondersteunen :)
    En Iman laat idd ook haar hoofd gewoon vallen op het aankleedkussen, en dan schreeuwen als een gek!

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wat een leuke foto!

Cyenna vindt het ook totaal nix op d'r buikje, gaat ze ook murmelen en met dr hoofd helemaal in het boxkleed of waskussen en zij is al bijna 6 maanden..

Gewoon zittend en liggend met haar buik tegen mijn buik aan hoef ik haar hoofdje al sinds ze 3 maanden is niet meer te ondersteunen.

Alleen op haar buik is een probleem..

Morgen moet ik naar het CB, ben dan benieuwd of ze er dan wat van zeggen als ik dit allemaal zo lees van jullie..

13. sweetangel100

@ MirandaT : bij mij zeiden ze dus ik moest het op de buik liggen leuk maken... Nou als Iman op haar buik ligt, dan kan ik doen wat ik wil, dan ziet ze mij niet eens, want dan heeft ze het veel te druk met murmelen en haar hoofd in het kussen duwen haha

14. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ja haha, hier dus precies hetzelfde. Ze vind het echt niet leuk.
    Behalve als ik haar van haar rug omrol op haar buik, dan lacht ze. Totdat ze merkt dat ze op haar buik ligt, dan begint ze gelijk weer :)

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii wat een mooi manneke zeg

youame heeft het gister voor het echt lang omhoog gehouden en maar rondkijken en lachen en als k der op de rug eg is het brullen geblazen

16. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Hoe is het bij het CB gegaan?

Hier ook geoefend met een handdoek onder Rubens borst. Hij was heel erg lang slap in de nek door een slecht start en het oefenen was een hel voor hem. Op een gegeven moment ben ik er gewoon mee gestopt :oops: omdat ik het mishandeling vond worden. Toen zijn we het op een andere manier gaan doen. Ik liet Ruben rechtop tegen mij aanliggen en ging steeds een beetje verder onderuitzakken op de bank. Dat vond Ruben geen erge manier om te oefenen en het is allemaal goed gekomen. We kregen zelfs een compliment dat hij ineens heel erg vooruit gegaan was.

17. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    aahhh wat een mooi droppie :D :D

18. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wat een leuke foto! :D

Hier precies hetzelfde....Lynn wil niet op haar buik! Ze laat haar hoofd gewoon zakken in het kleed of kussen en wordt alleen maar boos waardoor het helemaal niet meer lukt. Als ik met haar rol, is het geen probleem.

En als ze tegen mijn buik aanligt, kan ze prima haar koppie overeind houden. Iemand nog tips..? Ik las net iets van een handdoek onder de borst?

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wat bedoelen jullie met rollen

stomme vraag mischien hihi

20. sweetangel100

Chacha, dat heeft Iman dus ook precies hetzelfde... Op mijn buik doet ze het wel, als ik haar op de arm heb doet ze het ook, maar als ze op haar buik ligt doet ze het niet!
    Die handdoek helpt bij Iman 0,0 :(
    En als Iman eens een poging doet als ze op haar buik ligt, dan maakt ze een harde landing en dan wordt ze nog bozer dan dat ze al is omdat ze op haar buik ligt...

Marline: ik denk dat Chacha bedoeld dat Lynn het geen probleem vind om op haar buik te liggen als ze gelijk doorgerold wordt naar haar rug, dus van buik naar rug dan weer terug naar buik, enz... Maar niet laten liggen op de buik dus!

Deel Deze Pagina