kan een baby voeding vies vinden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door MvN, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Mijn dochtertje van 9 weken oud drinkt heel slecht. Vaak maar 5x per dag 120cc. Ze weegt 4700gram. Kan het zo zijn dat ze de kruitvatvoeding extra care gewoon vies vind? Ik weet het anders ook echt niet meer. Want na 100 cc gaat ze zitten ouwehoeren en huilen en ik word hier ook echt gek van.

Groetjes

2. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ons zoontje vond de kruitvat voeding ook echt vies, kreeg het er ook niet goed in, nu op de omneo overgestapt en onze kleine man eet super.

mijn man heeft het verschil ook even geproeft en vind de kruitvat voeding ook echt chemies smaken, en de nutrilon niet. verschil qua smaak zit er dus wel degelijk in, dus dan maar een paar euro meer betalen denk ik dan.

3. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kan zijn dat ze het vies vind idd, sommige soorten smaken ook gewoon vies. Wij hebben nutrilon ha in gebruik en moet zeggen dat ik die zelf ook echt goor vind, al vinden de kinderen hem lekker. Kan me zomaar voorstellen dat dat met die van jullie ook is en dus de melk vies vind.

Maar het kan ook gewoon best zijn dat ze na 100cc haar buikje vol heeft, die eerste 100cc zijn wel lekker en die laatste zouden dan niet meer lekker zijn. Zou haar gewoon een flesje meer op een dag aanbieden en dan maar gewoon iets minder per voeding.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het eerste waar ik aan denk is wat Hanneke ook al zegt: na 100cc heeft ze gewoon haar buik vol! Kan heel goed hoor, je hebt bij kinderen nou eenmaal net als bij grote mensen grote slokkers en kleine snackers. En kleine snackertjes krijgen liever wat vaker een kleinere fles. Ik zou de flessen kleiner maken, gewoon 90/3 en alleen op een tijd dat ze hongerig is 120/4 en die flessen gewoon op verzoek aanbieden. Dus fles geven, stoppen als ze niet meer wil en niet aandringen en dan de volgende fles geven als ze er om vraagt. Dan kom je denk ik op een fles of 7 per dag uit, en dat is helemaal niet erg, je kindje is per slot nog maar 9 weken!

Deel Deze Pagina