Mijn dochter van bijna 10 maanden zweet erg snel. Na het drinken van de fles is heel haar nek en hoofd klam. Ze slaapt nu in een romper zonder mouw in een superdunne slaapzak.. Ik ben net bij haar gaan kijken en heel haar hoofd en haartjes waren plakkerig en klam.. Maar ja het is 27 graden op haar kamertje.. Toch vraag ik me af of het normaal is dat een baby al zo snel zweet? Ik kan me dit van m'n oudste niet herinneren. Ook was ze vandaag best snel moe en dat terwijl ze goed geslapen heeft.. ..
Hier ook veel zweten. Leg een grote hydrofiel onder zn hoofdje, neemt meer zweet op. En met warmte slaap je toch anders, tenminste ik wel en je wordt er ook moe van.
Mijn zoontje zweet ook snel. Zet hem in de autostoel en dan zie je al snel druppeltjes bij zijn neus. Slaapzak heeft hij hier nu ook niet meer aan, daar zweette hij uit. De echt warme dagen lag hij alleen in een luier, nu in een romper met broekje.
is het mogelijk om de raam s avonds op zijn kamertje op te laten staan zodat er nog frisse lucht binnen kan? en dat je hem dan dichtmaakt als je zelf ook na bed toe gaat?!
Wij hebben ook een meisje dat snel zweet! Bij het drinken van d'r fles is ze helemaal nat en staan de druppels op haar neus! Nu in bed ook, helemaal natte haren van het zweten! En ik denk dat het erg jeukt, want ze krabt veel op dr hoofd!
Onze meid is wel wat ouder maar zweet ook snel. Dr haartjes zijn vaak klammig en soms zie je druppeltjes op haar voorhoofd staan. Tis hier ook warm op dr kamertje. En ik en vl zweten ook vrij snel dus van een vreemde heeft ze het hier niet