Hoe vaak gaan jullie kids van 1 jaar nog naar bed? Mijn zoon is bijna 1 jaar en gaat nu nog s'ochtends een uur en s'middags nog 1 1/2 uur. Met een slaapje houd ie het nog niet vol...
Mijn dochter doet meestal 1 slaapje, ze word tussen 8 en 9 uur wakker. Dan gaat ze rond 12/1 uur slapen, ze slaapt tussen de 1 en de 3 uur. Vandaag had ze van 12 tot 1 geslapen, dus heb haar om half 5 nog even op bed gedaan, want ze wreef zoveel in haar ogen. Ze slaapt nog.. Dus vandaag 2 slaapjes. En vanavond gaat ze tussen 8 en 9 uur naar bed.. Ik zou hem dan gewoon nog een keertje op bed leggen hoor. Hier houd ze ook niet altijd 1 slaapje vol, zeker niet als ze op tijd naar bed gaat in de ochtend/middag en dan vroeg weer wakker is. Gewoon je kindje volgen!
Mijn dochtertje is net 1 jaar en slaapt nog 2x per dag. 's Ochtends ong. 1 1/2 uur en 's middags iets langer, ong. 2 uur. Ze zou het zonder die extra ochtendslaap ook niet volhouden zo'n hele dag!
Bij onze dame is slapen absoluut géén hoby. Ze is nu 11 maanden en sinds dit weekend probeer ik 1 slaapje per dag uit. Vrijdag op zaterdagnacht was ze namelijk klaarwakker van kwart voor 12 tot half 4... Het gaat redelijk met 1 slaapje, ze wordt wakker tussen half 7 en 7 en slaapt van ongeveer kwart voor 1 tot 3 en gaat dan 's avonds rond half 8 naar bed. Ik weet 't, niet veel voor haar leeftijd, maar ze lijkt er goed op te gedeien. Ze heeft ook spontaan twee nachten helemaal doorgeslapen, jee! :-D
met 1 jaar 2 slaapjes. om 8.00u wakker, slapen om 10.30 45 tot 60 minuten. En dan weer slapen om 15.00u ook 45 tot 60 minuten En dan om 19.00u weer naar bed.
Dochter van 13 maanden doet 1 slaapje van ongeveer 2 of 2,5 uur. 8:30 wordt ze wakker, 12:30 slapen en dan om 20:30 naar bed.
Hier nog een slaapkopje hoor.. Wordt rond 8.30 wakker, om 10.30 gaat hij weer voor 2 uur naar bed en om 16.00 gaat hij nog een uurtje
Hier een dreumes van 13 maanden en slaapt nog 2 x overdag. Rond 6 uur word hij wakker. Dan rond 10 uur gaat hij werd slapen tot half 12 en dan van 13:30 tot 15 uur. En s'avonds gaat hij er rond 19 uur weer in.
Mijn dochter gooide haar schema rond 1 jaar even helemaal door de war wat betreft slapen. 'Snachts wakker en overdag op rare tijden moe.. Nu slaapt ze alweer een maand lang 2x per dag. Om 7uur wakker, rond 9uur weer naar bed tot 10.30uur. En dan om 13uur tot 15.00u weer naar bed. In de avond slaapt ze meestal om 19uur/19.30uur.
O ik ben zo jaloers als ik lees over kindjes die uren slapen overdag. Dat doet mijn dochter al maanden niet meer. En dat is toch verdomd vermoeiend.
Mijn kleine man van 19 maanden slaapt nog 2x. Probeer hem wel naar 1 slaapje te doen alleen wil hij dat niet. 'S ochtends een slaapje van een half uur rond 10 uur. En 's middags van 1 tot 3. en heel soms red hij het tot 11 maar dan eet hij zijn boterham wel om half 12 zodat hij om 12 uur naar bed kan hij valt dan wel om van de slaap. Ik maak me er niet meer druk om wel gedaan. ik dacht dat het hoorde met deze leeftijd 1x slapen.
Mijn zoontje is 13 maanden en doet sinds kort 1 slaapje. Eerst waren het 2 korte van een uurtje en nu is het van 12:30 tot 15:00 uur dat hij slaapt. s'Avonds gaat hij er tussen 19:30 en 20:00 uur in tot 6:30 uur.