Schema

Discussion in 'Flesvoeding' started by moi1984, Jul 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    #1 moi1984, Jul 7, 2009
    Last edited: Jul 7, 2009
    Hallo Dames,

Even wat vraagjes. Ben sinds een weekje begonnen met het afbouwen van de borstvoeding omdat mijn productie is teruggelopen en ik kreeg het niet meer opgekrikt.
    Nu geef ik 2 kunstvoedingen per dag. Ik wil nu ook gaan beginnen met bijvoeden maar weet niet zo goed hoe ik dat aan moet gaan pakken. Ik wil sowieso de 1e en laatste voeding proberen borstvoeding te blijven geven, en de 3 voedingen er tussendoor kunstvoeding.
    Ze krijgt nu 2x 180cc met 6 schepjes poeder, en 3 borstvoedingen. Betekent het ook dat er dan een fles/borst-voeding af moet?
    En wanneer geven jullie de laatste voeding? Momenteel doe ik dat nog om 22.30 uur.
    Wanneer moet ik fruithapje, groentenhapje geven? Wat is een fijn schema? Nu heb ik vandaag om 9.30u fruithapje gegeven en in het boekje van het Cb staat dat ze ongeveer 3 eetl. mag maar wat moet ik dan met de rest van het Olvarit potje doen, want je mag het maar 24 uur bewaren. Is toch zonde om weg te gooien dan? Moet ik dan gewoon vaker per dag fruithapje geven?
    Hetzelfde geldt voor het groentenhapje..
    En moeten de flesjes nu nog elke week uitgekookt worden of kan dit ook 1 x in de week? Waar bewaren jullie de flesjes?
    Mijn dochter is bijna 6 maanden.
    Groetjes

2. moi1984

moi1984 Actief lid

May 13, 2008
    170
    0
    16
    Niemand?

Share This Page