Schema?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Samba25, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo

Ik zit een beetje met de voedingen van mijn dochter,
    ze krijgt nu 5 voedingen van 180+6, de laatste voeding krijgt ze meestal tussen 22:30 en 23:00, ik moet haar hiervoor meestal wel wakker maken, hierna slaapt ze tot 8 uur de volgende ochtend, heerlijk dus daar zal je me niet over horen.Maar aangezien ze om de 4 uur krijgt, kom ik dus als ze om 8 uur/half 9 de eerste krijgt, savonds om 00:00 of zelfs half 1 uit. Nu probeer ik overdag haar 2x een half uur eerder te geven zodat ik weer om 23:00 uitkom savonds maar vaak heeft ze dan helemaal nog geen trek.
    Mag ik al proberen om haar bijvoorbeeld om 8:30/9:00 de laatste te geven en dan kijken hoelang ze slaapt of is dit nog te vroeg?
    Anderhalve week geleden woog ze 5 kilo.
    Hoe deden jullie dit? Of herkennen jullie het?

Groetjes Jojo

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik herken het wel, alleen was mijn zoontje toen ca 4 maanden... het lijkt mij nog wat te vroeg om over te stappen naar 4 flessen.
    Misschien kun je de flessen iets kleiner maken zodat er minder tijd tussen komt te zitten? Dan heeft ze iets eerder trek en zit je niet met het probleem dat je eerder wil geven maar dat ze nog niet wil?

3. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Nou is ons mannetje nog niet zover, maar ik weet wel van een vriendin van mij, haar dochtertje is geboren op 1 juli, dus nu 3 maanden oud, en toen haar dochtertje door ging slapen met 2 weken heeft ze eerst nog de fles om 22:30 gehad maar ik weet dat ze nu ongeveer sinds een maandje de laaste om 20:30 geeft en haar dochtertje wordt dan weer rond 8 uur wakker.
    Als jou beeb gewoon die tijd zonder voeding kan en gewoon helder en goed wakker is 's morgens als je zo vroeg de laatste voeding geeft dan kan het geen kwaad.
    Het gaat vooral om de Bloedsuikerspiegel wat nog wel eens wilt schommelen, dus ik zou het gewoon proberen.

Deel Deze Pagina