schema ?

Discussion in 'Voeding' started by ccwomen, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Haal de kortsjes er ook niet af hoor van het brood maar omdat ze zeiden met korstje beginnen en dan opbouwen...
    MAar goed vanmiddag bijna een half broodje op, alleen had er niks op gedaan want was ergens op visite en moet zeggen dat hij het al een stuk lekkerder vond als gisteren!
    En geven jullie dan ook nog wat te drinken bij het brood?
    Ik had een beetje thee gegeven, maar nadat hij het op had heeft hij wel wat brood eruit gespuugd weer...
    Zn maagje moet nig even wennen denk...?

oke ga gelijk even de thee na kijken! ;) Thx!

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,005
    0
    0
    Heb ff de thee nagekeken en er staat ingredienten: rooibos en honingbos....?
    Geen idee wat het is maar moet ik er dan vanuit gaan dat er honing in zit?
    En mogen ze het dan niet hebben?

Zou bijv meloen thee dan wel mogen?

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Honingbos heeft weinig te maken heeft met gewone honing. Het is gewoon een plant, net zoals rooibos. Dat kan dus prima.

Honing mag niet onder het jaar ivm met een bacterie die er in kan zitten, maar dat heeft dus niks van doen met die plant.

Meloen thee weet ik niet, ligt weer aan de ingredienten. Zelf heb ik tot 1 jaar geen (heel weinig) thee gegeven met echte thee erin. Dus alleen kruidenthee (zonder cafeine/theine). Zo'n meloen thee kan ook gewone thee zijn met meloen extract, en is dus wel een gewone thee.

Maar ik weet dat er ook ouders zijn die het wel direct geven, maar voor dagelijks vond ik het gewoon teveel..

Share This Page