Baby volgende week 16wkn oud, meer behoefte aan slapen dan melk

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by MeLili, Oct 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MeLili

MeLili Lid

Nov 24, 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze baby is 15weekjes oud en heeft sinds vorige week naar ons idee al zin in vast voedsel. Hierdoor heb ik de cb gebeld die mij het advies gaf over te stappen naar 150cc 5x op een dag te geven ipv 120cc per 3u. Geleidelijk aan waren we hiermee begonnen, maar daardoor is ze juist heel gevarieerd gaan drinken om de 4uur! Ze drinkt af en toe om de 4u 150, 120,90 of zelfs af en toe 60.... Dit is in water trouwens. Zojuist heb ik haar nogmaals een flesje aangeboden waarvan ze maar 20 dronk en de rest weigerde. Wel slaapt ze de laatste dagen wat meer. Weet u misschien wat hiervan de rede zal zijn?

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste MeLili,

Als je overstapt op een ander schema is het altijd even wennen en zoeken. Dit heeft altijd even tijd nodig.

Kan het zijn dat jouw dochtertje niet helemaal fit is, omdat jij aangeeft dat zij meer meer slaapt en minder drinkt? Wellicht last van een verkoudheidje? Dit kan dan namelijk de reden zijn en valt dit net samen met het overstappen.

Groet,
    Anne

3. MeLili

MeLili Lid

Nov 24, 2012
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben haar temperatuur gemeten, wat normaal is. Ze niest af en toe, maar er komt geen snot uit.

Share This Page