Onze zoon is alweer 8 maanden geweest en heeft en beetje gehad met zijn fles. Nu geef ik hem sap ed al in een tuitbeker (van Avent), maar de melk wil hier niet goed door. Waar zou ik zijn melk in kunnen geven (merk?)? Uit een gewoon bekertje drinken lukt wel, een paar slokjes en dan is het knoeien geblazen. Alvast bedankt, Simke
ff een vraag aan jou, hoe oud moeten ze beginnen met een tuitbeker, mijn dochtertje krijgt nog steeds sap ( wat ze maar heel weinig krijgt) uit een flesje
Wij zijn met 6 maanden begonnen met de tuitbeker en Jesse had dat al vrij snel door, maar volgens ons cb is het het best als je in ieder geval voor 8 maanden begint. Groetjes Simke
Ja, bij ons zeiden ze ook dat het goed was om met een maand of 7 daarmee te beginnen. Dat doen we ook en sommige dagen drinkt ze goed uit de tuitbeker en ander dagen hoogstens 3 slokjes. Eerst had ik trouwens die anti-lek dingen erin, maar goed, dan moeten ze nog steeds zuigen en het schijnt wel weer goed te zijn dat ze leren dat er gewoon drinken in hun mond komt als ze hem omhoog houden, net als een gewone beker. Nou ja, ik weet het ook niet meer, zoveel adviezen en meningen. In ieder geval is het een hoop geklieder, want ze houdt hem graag ondersteboven. Ik geef er trouwens alleen sap in, geen melk. Misschien ga ik dat nog wel doen binnenkort. Ze zal later toch ook haar melk uit een bekertje moeten drinken.
okee, dan moet ik dus onderhand ook maar gaan beginnen met dat geklieder. ik vind wel dat er heel veel ineen keer veranderd moet worden. in een keer pap en bijvoeding en nu dan tuitbekertje. het gaat me veel te snel allemaal
Seff is 11 maand geweest en drink sinds deze week uit een tuitbeker (alleen sap) melk nog uit zn flesje. En houd ook nog niks zelf vast! wil lekker baby blijven! ik heb de tuitbeker van nuby
Ja waarom is dat allemaal zo snel? Waarom al voor de 8 maanden daarmee beginnen? Die van mij 7,5 maand is nog echt flesverslaafd dus zie dat nog echt niet gebeuren.. en brood daar stikt ie zowaar in dus daar ben ik ook maar heel snel mee gestopt. Ben al lang blij dat ik hem nu op 3 flessen heb ipv 4..