Bruiloft tips...

Discussion in 'De lounge' started by Juffrouwminoes, Jun 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,415
    767
    113
    Goede avond allemaal...

Yes yes ... het is zo ver, mijn vriend is op zijn knie gegaan en heeft mij ten huwelijk gevraagd.

Wie heeft er tips en trucs voor me waar je van denkt dat kan handig zijn om te weten te gebruiken...
    Overdag zijn er ook kleine kinderen bij variërend tussen de 1 en de 10
    En savonds geen kids.

Ik hoor het graag :)

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Vrienden van ons hadden 2 meiden gevraagd op de kids te letten.
    Zo konden de kids die tijdens de ceremonie echt niet stil konden blijven zitten, bezig gehouden worden, zodat de ouders het ja-woord mee konden krijgen.
    En de rest vd dag was het ook super relaxt. Kids vermaakten zich prima.

En... een photobooth. Waar je ook filmpjes mee kan opnemen.
    Hilarisch om terug te kijken!

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Oh en savonds, op het eind.. hadden ze een puntzakje friet geregeld. Ook erg lekker!

4. Narcisje

Narcisje VIP lid

Mar 17, 2016
    12,802
    8,470
    113
    Female
    Op mijn bruiloft vorige maand hadden we een tafel met spulletjes waar de kids zich mee konden vermaken. Potloden, papier, vouwblaadjes, bellenblaas etc. Viel erg in de smaak!

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Een goed uitgebreid draaiboek.

En ceremoniemeesters hebben die pietje precies zijn. :)

6. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

Jul 2, 2012
    2,269
    1,099
    113
    Ohhh, heb je even?? Haha! Ik ben twee weken geleden getrouwd en het was zo'n heerlijke dag! Als je even terugzoekt bij de topics die ik geopend heb, dan vind je een topic met allerlei laatste bruiloftstips. Ik heb die allemaal opgeschreven en in de laatste weken voor de bruiloft nog eens goed doorgelezen.

Mijn tips:
    - Wij hadden een knutselmevrouw geregeld die met de kinderen schilderde en spelletjes deed (omgeving Utrecht toevallig?? Ze is enorm aan te raden). De kinderen waren daardoor lekker bezig en dat is natuurlijk fijn voor de ouders maar daarnaast vond ik al die knutselende en spelende kinderen ook gewoon heel erg gezellig eruit zien. Het werd echt een feestje!
    - Plan genoeg tijd in voor alle onderdelen. Je bent trager met zo'n jurk, een trouwauto rijdt langzamer, je wilt tijd hebben om te genieten en mensen te spreken etc. Het is heel verleidelijk om het programma te vol te maken.
    - Vergelijk heel goed de prijzen! Ik heb fotograven gezien voor 2000 euro voor 4 uur en voor 400 euro voor 4 uur! Hetzelfde geldt voor bloemen, de trouwauto en ringen etc. Wij hadden de voorkeur voor kleine bedrijfjes voor bijvoorbeeld de taart en dat maakte het heel persoonlijk.
    - Houd bij alles in je achterhoofd dat het JULLIE dag is! Dus wil je geen corsages, dan doe je het toch niet?? Of geen bedankjes of juist een enorme ijstaart. Niks staat vast en alles is mogelijk
    - Ga na de bruiloft lekker ergens slapen zodat je het bruiloftsgevoel vasthoudt. Maar denk niet dat je de dag(en) erna van alles kunt bezichtigen want je bent doodop haha
    - Wij hebben de ceremoniemeester een vriendenboek laten maken online van alle gasten ipv een gastenboek. Is erg leuk uitgepakt omdat mensen er wat langer over nagedacht hebben
    - Tijdens het trouwen zelf hadden we de getuigen naast ons laten staan en ook actief gevraagd of ze ons bij willen staan tijdens ons huwelijk. Was een heel mooi moment!
    - Geniet, geniet en geniet! De voorbereidingen zijn al zo ontzettend leuk!

Er zijn vast nog wel heel veel meer tips maar dit is even wat nu in me op komt!

7. Juffrouwminoes

Juffrouwminoes Fanatiek lid

Jan 21, 2016
    1,415
    767
    113
    Ik zal straks eens je topic zoeken dankjewel

Share This Page