baby nog hoog, toch strippen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door LeennKen, 5 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    Hellokes!

Ik ben deze ochtend voor de 20ste keer aan de monitor moeten gaan hangen. Door een hoge bloeddruk moet ik elke 2/3 dagen gaan en pff ben het beu!

Ik mocht sowieso niet voorbij mijn uitgerekende datum gaan (12 oktober) en vrijdag staat mijn keizersnede gepland.

Deze ochtend heel vlug vlug bij mijn gyna geweest.. (ze had duidelijk gene tijd).. en wel ja.. ze zei de baby ligt nog vree hoog.. en toen.. bam.. PIJN! Ik gok dat ze me heeft proberen te strippen.. bij mijn eerste kindje had zit ook een paar keer zitten "forceren" en de pijn was hezelfde..

Toen ik thuis kwam ben ik na een paar uurtjes ook een beetje bruin sluim verloren (sijmprop?) En sinds toen heb ik krampen..soms harde buiken.. constant menstruatieachtige pijn..

Maar strippen ze wel als de baby nog hoog zit? Mijn gyna had duidelijk liever dat de baby vanzelf kwam... Kon ik een beetje afleiden aan haar toon / het gesprek..

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Volgens mij kan strippen gewoon als het kindje hoogligt.het is wat anders dan vliezen breken.dan moet je plat als je kindje nog hoog ligt.en de gyn zou wel weten wat ke doet. Hopelijk snel je baby in je armen

3. Was dat bij je vorige zwangerschap ook niet dat je toen dacht dat ze je hadden gestript?? Misschien is het gewoon allemaal erg gevoelig bij je? Wel vervelend hoor :(

4. meike1234

meike1234 Actief lid

27 sep 2011
    218
    0
    0
    Nederland
    Strippen heeft niks te maken met hoe het kindje ligt maar of je baarmoedermond al verweekt is. Anders valt er niks te strippen.

Deel Deze Pagina