wondje op arm baby 6,5 maand

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lioness74, 11 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Hoi dames,
    Ben van plan om morgen maar eens de ha te bellen maar misschien weten jullie ook wel wat het is.
    Maandag doe ik Tim in bad en zie aan de binnenkant van zn bovenarm een rood plekje.Het was echt vuurrood,Ik dacht nog van hij kan zich daar toch niet bezeerd hebben,zo'n rare plaats!

Nu heb ik het even in de gaten gehouden,maar vanmorgen doe ik hem weer in badje en nu is de plek echt veel groter en echt een wonje geworden.En vuurrood.Er zaten pluisjes van zn pyjamaatje aan dus ook wat nattig.
    Je mag er absoluut niet aankomen want je ziet dat Timmie het erg pijnlijk vind.Het voelt ook een beetje hard aan zeg maar....

Herkent iemand dit?
    Ik dacht aan krentebaard,maar zo ziet het er niet echt uit.Het is net een grote opengeklapte blaar.
    heb er maar niks opgesmeerd omdat ik bang ben het verkeerde erop te doen.
    Morgenvroeg toch maar eens even naar de huisarts.

Alvast bedankt voor het meedenken!

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.740
    2.537
    113
    Vreemd. Kan zo niet zeggen wat het. Ik dacht in eerste instantie aan een aardbei-vlekje, maar toen ik las dat het de volgende dag groter was en wat nattig herkende ik het niet meer.
    Goed dat je er even mee naar de ha gaat, want hij heeft er ook echt last van als ik dat zo lees.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk toch ook kinderzeer hoor. Zie het op mijn werk ( juf ) vaak zoals jij nu beschrijft.. succes en dek het tot die tijd even af, voordat hij nog veel meer heeft eb jij het ook krijgt. Het is besmettelijk zolang het nat is... Succes met hem! :)

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Hmm...klinkt pijnlijk al :) zielig joh ik zal het alleen niet al teveel afdekken en het laten indrogen mocht het morgen nou nog nat zijn zal ik gewoon ff naar de huisarts gaan...succes met Timmie ;)

5. lioness74

bedankt voor de reacties alvast.
    ik moet om 10.20 bij de ha zijn,ben benieuwd.
    ik laat nog even weten wat het nu precies is!

groetjes,mamakelly

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik denk zelf aan impetigo maar ben benieuwd wat de huisarts zeg. Als het impetigo is het vreselijk besmettelijk.

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ringworm?

8. lioness74

Hoi,nou ik kom net terug en het is toch krentebaard!
    Hij zei wel vreemd dat komt in deze tijd van het jaar nauwelijks voor.
    Nu blijk ik het ook te hebben want ik dacht dat mn neus van binnen kapot was van de verkoudheid maar dat is dus ook krentenbaard.
    We hebben nu een pennicilinezalfje gekregen en hopelijk gaat het snel weg.

Bedankt voor het meedenken!

9. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap!

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    beterschap, goed dat je er zo snel bij ben!

Deel Deze Pagina