scheren down there

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sharon20, 14 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    nee daar hou ik dus ook niet van. maar als het in nodig moest zijn... tjah, alles voor het goede doel. en dan doe ik het liever zelf dan dat daar zoon doos met een hoedje en een droog scheermesje voor staat :D

2. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Haha ik zie het al voor me daar zou ik me ook niet prettig bij voelen , ik zou het dan ook zelf gaan proberen misschien met behulp van een spiegel?
    :)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dames, ik gebruik vaak ontharingscreme.... is dat dan geen oplossing? Je hebt wel een gladde racebaan, geen wondjes en geen eng gedoe van vriend/manlief die daarbeneden met een scheermes in de weer is :(

4. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    heb het zonet ff op de tast gedaan. kmoet zeggen, het resultaat mag er zijn :D heb boven nog maar een plukkie laten staan zodat ik me niet helemaal "kaal" voel :D mij zullen ze in het ziekenhuis niet hebben hoor ;)

5. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    ik scheer me iedere 2 dagen nu haha
    Ik zou me er niet prettg bij voelen als ik in het zh lig met of stoppels of een bos hout voor de deur!

Het is niet makkelijk (zittend in de douche), maar ik gebruik een intuision, zo''n mesje met een zeepblokje erop.
    Ik moet zeggen het is ideaal, want je hebt geen last van scheerschuim of wat dan ook.

Succes iedereen als het zo ver is!

Liefs Kim

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Dat doe ik normaal dus ook, totdat ik zwanger was, ineens was ik er allergisch voor, en geloof mij, dat wil je ook niet. BRANDEN! met een dikke buik is het erg moeilijk om halsoverkop in de badkuip te springen om het er maar af te kunnen spoelen. Wat een pijn! Nee ik had nog liever weeen dan er een keer ontharingscreme om te smeren.

7. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Dat zat ik me laatst dus ook aftevragen....hoe vrouwen zich zouden scheren met een dikke buik die zo lekker in de weg zit. Ik heb gelukkig nog een paar maanden de tijd om er over na te denken.

8. moontje79

moontje79 Lid

13 jun 2007
    40
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Gelderland
    Mijn hubbie scheert mij ook sinds ik het zelf niet meer kan en hij doet het uiterst voorzichtig omdat hij anders zelf een groot probleem heeft :) . Ik scheer nu ook zeker twee keer per week omdat ik het fijner en schoner vind tijdens de bevalling.

9. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik doe het altijd zelf met koude wasstrips.. is in het begin erg pijnlijk, maar je krijgt steeds minder snel haar terug en het lijkt ook steeds dunner, dus als je het goed bijhoud is het best te doen ... maarja, ook ik kan met die dikke buik niet goed meer zien waar ik die dingen plak ;)

10. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Welke ontharingscreme werkt goed? Heb al verschillende merken geprobeerd (2 jaar geleden ofzo) maar geen een waar ik tevreden over was :( lijkt me erg handig idd, geen gepruts met scheermesjes meer! Al werkt intuition idd goed, maar volgens mij moet je het met scheren vaker doen dan met ontharingscreme..

11. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik doe het altijd als ik in bad ben geweest. blijf ik gewoon liggen. huppaa een been over de rand en dan kan ik er op de tast wel goed aan. achteraf kijk ik ff met een spiegeltje of ik niks vergeten ben :) die ontharingscreme helpt bij mij ook niet, heb best stroeve haargroei,,, zelfs de haren op mijn benen willen er niet af met die rotzooi....

en wat betreft de koude wasstrips: Auch!
    ik wou dat ik op dat gebied niet zo kleinzerig was, dan ging ik er gewoon effe met de epilator over :)

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ow, ik probeer het voorlopig 1x per week bij te houden... ik ben uitgerekend voor de 20ste. denk dat ik vanaf 38 weken ook wat meer ga bijhouden...

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

als jullie tips hebben! ik loop al weken met een enorme buik en ik moet ook nog dik 9 weken of 7 weken. Ik zou niet weten hoe ik de boel daar nog moet bijhouden beneden!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    ik deed het altijd van onderen trimmen en van voren scheren
    maar nu.. haha, ik zag geen fluit en ik heb een slachtveld aangericht. Veel sneetjes etc.. Scheren ging nog wel, maar trimmen niet meer. Dus heb nu op de tast maar geknipt, haha.. alles beter dan een oerwoud:)

15. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nou ik ben vanmiddag om ontharingscreme geweest. Ben benieuwd of het gaat werken. Ik krijg er wel een beetje visioenen van een jeukende muts van, maar goed, toch maar proberen. Ik kan die opmerking hier op het forum van een poosje geleden maar niet vergeten. Iemand zei toen over het programma de bevalling: zie ik weer zo'n megabehaarde kokosnoot open gaan..... Nu is het toch geen pretty sight als de baby eruit komt, maar ik wil het in ieder geval nog een beetje beperken....

16. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Lientje, probeer de ontharingscrème de eerste keer op een klein, niet-zichtbare plekje om te zien of je er tegen kan! Je wilt niet meemaken dat je daar onderaan een allergische reactie doet! ;)

17. randi

randi Niet meer actief

in belgie is het inderdaad de gewoonte dat ze je scheren voor de bevalling en om hygienische redenen van de knip en hechting maar je wordt alleen geschoren op de schaamlippen en de lies dus niet je heuvelhof. als je der echt problemen meehebt kan je dit wel aangeven hoor en wordt het niet gedaan dus erover praten zou ik zeggen als je het niet ziet zitten :) hier heeft het ventje het de laatste 4 maanden het gedaan en hij is der ondertussen een expert in geworden en doe het nu nog steeds regelmatig, is een plezant voorspel :)

18. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ik scheer op gevoel heb ook een enorme toeter. heb vanmorgen een foto genomen en geupload in mn foto album.

Gewoon met je ene hand voelen en met je andere hand scheren.

Je moet het alleen voorzichtig doen. snel even scheren is er niet bij nee... Er dus eventjes de tijd voor nemen.

Ik doe het trouwens niet met scheerschuim maar met vaginale zeep. Dat schuimt ook en houd het gelijk schoon daar beneden! scheelt me enorm veel in de kosten! Elke keer dat scheerschuim!

En voor Lientje: je moet idd oppassen he! je huid daar is erg gevoelig... kijk eerst of je er onder je oksels niets van krijgt. Als je doos namelijk te gevoelig is krijg je een erg branderig gevoel! En dat wil je echt niet bij de rest van je zwangerschaps-kwaaltjes :p!

Zelf kan ik niet tegen scheerschuim het word rood geirriteerd en gaat enorm branden! Heb een uur met een koud washandje tegen mn doos gestaan... en het resultaat: een dikke opgezwolle rode doos met hier en daar wat haar... NIET charmant :) haha

btw; mijn benen en oksels reageren wel goed op de ontharingscreme... Mn oksels prikken wel even maar niet zo allergisch... Goed oppassen hoor lientje!

19. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Nou das zeker een flinke toeter zeg! :) En wat een mooie duidelijke echofoto, moet ik echt even kwijt. super om te zien! Alsof ze een beetje lacht.

20. Marscha

Marscha Niet meer actief

als je het over mijn echo foto hebt... Ze lachte ook naar me :oops: ben ik heilig van overtuigd!

Ze wordt mijn mooie fotomodelletje! Al helemaal op de camera ingesteld haha

Deel Deze Pagina