Scheren.. Down under.. Hoe?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 3 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere

Haha ik moet zo lachen om je beredenering, zo denk ik er ook over nl. Mijn man mag dat echt niet doen hoor xD.

Ik denk dat ik het zo lang mogelijk zelf probeer en als het niet meer lukt dat ik het laat waxen.

Heb een hekel aan al het haar wat niet op m'n hoofd zit xD.

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Waxen! Beste uitvinding ooit!

3. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Ja, maar dat durf ik denk ik niet..:) lijkt me zo zeer doen! Haha

4. Babystew

Babystew Niet meer actief

Hier begint het ook steeds meer een beproeving te worden :p Maar het gaat nog, vraag me wel af voor hoe lang..

Mijn vriend mag daar echt niet komen met een scheermes hoor. Lijkt me doodeng.

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Op t gevoel, de tast..haha..ja ik was op een gegeven moment zo rond dat ik mijn eigen billen amper kon afvegen, dat vond ik genanter ;)

Ik deed alles op de tast. Echt niet dat mijn man dat mocht doen. Benen kon ik ook niet meer bij. Heb een aantal weken in het ziekenhuis gelegen met een vliesscheur, maar dan interesseert het je opeens niet meer of het nou wel of niet gebeurt is en hoe dat eruit ziet ;)

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Heb het de hele zwangerschap zelf gedaan. En ik had toch een flinke toeter....gewoon op gevoel doen.

7. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Whahaha :D, zo is mijn vriend ook! Over een paar weken mag hij ook weer aan de slag hier.:D

8. Onje

Onje Niet meer actief

Waar een wil is, is een weg ;)

Met weeën stond ik mij nog te scheren :D

9. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Hier begint het ook lastiger te worden. Ookal heb ik geen grote toeter. Maar dat gebukt in die positie :( ik heb er geen geduld meer voor. Ik heb nu besloten om het maar te laten harsen. In het begin van zwangerschap ook gedaan, was wel gevoeliger dan normaal. Toen dacht ik nou ik ga wel scheren, maar nu ga ik toch maar wel laten waxen. Ookal zal het wat pijn doen. Resultaat is super! Ik wil geen oerwoud beneden bij de bevalling ;)

10. Babystew

Whaha waarschijnlijk wordt dat hier net zo :D

11. Babystew

Benen scheren lukt trouwens nog makkelijk, dan ga ik gewoon zitten op de badkamervloer en dan kan ik overal bij.

12. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier lukte het van de week nog haha.. Wel iets andere houding dan normaal, ik zit ook op het krukje in de douche.. Wel check ik naderhand op bed het even met een spiegeltje en werk dan nog wat stukjes bij :p Hopelijk lukt het over een paar weken nog een keer, dan zie ik er met de bevalling nog netjes uit, en anders is het ook geen oerwoud aangezien het dan nog niet superlang geleden is :)

Benen doe ik ook met 1 been op krukje, dat gaat nog prima allemaal :)

13. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb het op gevoel gedaan, bikinilijn en de rest:D
    Wel aan vriend gevraagd of het er een beetje uitzag.

14. Eiram

Eiram Niet meer actief

Waxen is echt niet zo pijnlijk als je vantevoren denkt. Het is misschien even een drempel maar daarna wil je nooit meer terug! Je bent er 6 weken vanaf geen omkijken naar....

Goede waxsalon zoeken, nooit zelf doen!

15. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Haha berenvelletje :p ja ik ben nu bijna 15 weken, en begin nu al moeite te krijgen :p

16. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Valt reuze mee. Ben er met 14 weken oid mee begonnen, t is niet pijnloos maar hoe vaker je gaat hoe minder pijnlijk.
    Ik zou t doen!

17. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik deed het op gevoel, beetje scheren, voelen, scheren, voelen en na afloop met spiegel checken of Vl. Laten kijken.. Een dag voor m'n inleiding wilde ik alles nog netjes bij scheren, had m'n mesje al weggegooid, kwam er erachter dat ik er geen meer had! Gelukkig nog een wegwerp gevonden!!

18. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Ik doe het op gevoel en check daarna het resultaat in de spiegel, eventueel daarna nog wat "herstelwerk" voor de spiegel :)

19. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    vorige zw schap kon ik me voeten nog heeel goed zien
    Zo kleine buik had ik met 40+ weken.

Dat zal bij deze anders zijn 2e zw schap groeit je buik sneller zeggen ze dus ben benieuwd..
    Hier groeien me beenharen heeeeeeeeeeel snel niet te filmen, maar ga ze echt niet vaak meer scheren me benen en van onder....zodra het is gedaan paar dgn later zie je alweer kleine zwarte haartjes

alleen met de zomer....moet ik maar kijken hoe ik t doe staat beetje raar behaarde benen met lange zwarte haartjes haha

down onder...ach dat vind ik nog niet het belangrijkste

20. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    nu doe ik het opgevoel en
    als ik het echt niet kan vl

Deel Deze Pagina