Scheren.. Down under.. Hoe?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama092013, Jun 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

Aug 8, 2010
    3,520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Hier gelukkig een ophoging onder de douche waar ik nog net mijn been op kan zetten..en dan inderdaad op gevoel....mijn benen vind ik op het moment zelfs moeilijker hahaha, kan amper nog bukken :p ah jah, ik doe het elke dag wel bijhouden...je zou maar net op het punt staan van.... ;)

2. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

Apr 16, 2013
    1,067
    202
    63
    Er staat mij nog wat te wachten dan. Had er helemaal niet over na gedacht. Ik scheer t ook altijd om de dag daar beneden. Vindt altijd zo irri dat er stoppels door komen. Maar hopelijk door jullie tips gaat t mij vast ook wel lukken :) Denk alleen niet dat mijn man er op zit te wachten om t om de dag bij mij te scheren :p

3. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Eerlijk gezegd interesseert het me niet zo meer... Alleen gaat het nogal jeuken, dus daarom probeer ik het wel bij te houden. Ik doe mijn best onder de douche om het zelf te doen en mijn man werkt dan af en toe met de ladyshave de 'gemiste' stukken bij... Als het niet zou jeuken, zou ik het nu gewoon laten staan!
    En mijn benen... Het scheelt dat ik heel blond ben, dus de haren op mijn benen zijn ook blond! Valt gelukkig wat minder op. ;)

4. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik doe het grootste gedeelte op gevoel zelf en dan werkt mijn man het verder bij. Hij is erg secuur en o zo bang dat hij me snijdt haha.....

Mijn benen scheren gaat niet meer zo goed aangezien ik bijna niet meer kan bukken, ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen maar nu met het goede weer moet ik er toch aan gaan geloven!

5. yvonne1

yvonne1 Actief lid

Sep 14, 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Op gevoel , op een gegeven moment werd ik er handig in

6. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet eerlijk zijn dst het me de laatste weken niet meer boeit hahaha.
    Manlief vind het niet erg, dus meestal scheer ik het 1x in de week , op gevoel haha.

7. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

Jul 1, 2009
    2,310
    0
    0
    Op gevoel :D mijn vriend mag dat echt niet doen hoor! Vind ik maar gênant hihi

Benen kon ik nog makkelijk bij... Gelukkig, werk met een korte broek dus anders geen gezicht :D

8. void

void Fanatiek lid

May 19, 2012
    2,356
    19
    38
    0161
    +1

Ik doe het ook iets minder vaak omdat iets langere haren makkelijker te pakken zijn zonder de kans op jezelf in te scheren! Evt een spiegel erbij al vind ik dat toch beetje lastig en onbetrouwbaar onder de douche!

9. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Ik loop al een week of 2 achter ;)

Had manlief gevraagd, die durfde niet... Mijn benen heeft ie wel geschoren (anders had ik met behaarde benen getrouwd... wel blonde haartjes, maar toch!)

Nadat we het van de week gezellig hebben gemaakt (sinds lange tijd) in bed, zei meneer de volgende ochtend: "ik zal je toch maar eens scheren van de week..." :D

Bikinilijn durf ik wel op gevoel, maar ik werk altijd met wegwerpmesjes... En dat durf ik dus echt niet! Nu gaat meneer het dus toch proberen! :D

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik deed het altijd liggend in bad tijdens m'n vorige zwangeschap. Ook m'n benen. Door bekkenklachten kon ik niet zo lang op 1 been staan enzo. Alleen kon het alleen als m'n vriend thuis was, want ik kon zelf niet meer uit het bad komen, hahaha. Echt zo'n gestrande walvis :D

11. Pinokkio89

Pinokkio89 Niet meer actief

Hihi hier ook in bad.. Vind ik fijner dan onder de douche..

Mocht het allemaal niet meer lukken dan wil vriendjelief het wel doen :p

Share This Page