Wie had voorgevoel dat bevalling ging beginnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door chantal29, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Mijn moeder heeft destijds bij mij haar bevalling aan voelen komen terwijl er lichamelijk helemaal geen tekenen waren. Sterker nog ze is 's morgens bij de gyn geweest en die stuurde haar naar huis met de boodschap "we zien mekaar volgende week alles zit nog potdicht". Mooi niet dus mams is inderdaad bevallen. Wie heeft dit ook gehad en wat voelde je?

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    blijkbaar niemand hahaha

is migraine en verkoudheid een teken?? ;)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    absoluut niet... Dus ik kan je niet helpen ;)

(ik liep de dag ervoor nog op de meubelboulevard, maakte nog grapjes dat het nog wel weken kon duren, en dat met 41 weken. En een kindje dat nog niet was ingedaald)

Maar hoofdpijn kan wel te maken hebben met een hogere bloeddruk. En dat kan dan weer een teken zijn van een aanstaande bevalling..

4. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    haha, ik denk elke dag dag het komt....maar helaas.

Dat is de wens der gedachte denk ik.

Elke keer geeft mijn lichaam allerlei signalen af, maar telkens word ik weer voor de gek gehouden.
    Frustrerend.x

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb het ook niet voelen aankomen.
    De eerste kwam 2 weken te vroeg en totdat de verloskundige kwam en 8 cm ontsluiting voelde, dacht ik nog dat ik alleen maar wat voorweeën had.
    De tweede was 9 dagen te laat, dus daar zat ik wel echt op te wachten. Maar nog kwam het vrij onverwacht. Ik was 's ochtend snog lekker naar de markt geweest en zat 's middags met m'n zoontje een grote treinbaan te bouwen, toen ik ineens dubbelklapte van de eerste wee. Die keer wist ik wel gelijk dat het begonnen was, trouwens, bekend gevoel, haha.

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    He-le-maal niet zelfs...
    had sochtend buikkrampen die steeds heftiger werden en een regelmaat inzat; maar zat toen zelfs nog in de ontkenningsfase; had nl wel vaker krampen laatste weken...
    toen toch maar op advies van mijn ma (die had ik toen aan de telefoon) vent naar huis laten komen (en ik d8 nog wat zonde van zijn dag dat hij die moet opnemen want tis voor niks haha) ...
    naja tot hij thuiskwam dan...toen had ik t eigenlijk pas door dat t toch echt weeen waren en werden ze wat krachtiger..maar werden pas echt vervelend 7 minuten voor de geboorte van onze dochter (de persweeen dus)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had het dus wel :) Ik zei tegen mijn man, heb je zin om dit weekend papa te worden, op vrijdagavond. Op zaterdagochtend waren we druk aan het kickboxen op de playstation, en toen braken mn vliezen, half uur later de eerste wee.
    Ik voelde me gewoon anders op die vrijdagavond, ik kreeg ineens zo'n gevoel van, ja, ik denk dat ze komt. Moeilijk te omschrijven wat ik precies voelde, een soort rust ofzo.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb het gevoel dat het vandaag geboren gaat worden ha ha.. Maar heb nog niks geen voortekenen.

9. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Dat gevoel had ik vorige week vrijdagnacht...en vooralsnog niets gebeurd :(

10. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Haha ik hoop iedere dag dat ze geboren wordt maar dat heeft met mijn ongeduldigheid te maken. Op zich kan het ook net zo goed nog 3 weken duren. En bij alles wat ik voel hoop ik dat het doorzet maar ik loop al met krampjes vanaf 34 weken dus op een gegeven moment probeerde ik er maar niet meer op te reageren om mezelf niet al te gek te maken

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hier nog helemaal geen voorgevoel gehad...

12. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Ik had helemaal geen voorgevoel, kon voor mijn gevoel nog wel weken duren. Vrijdagmiddag nog wel hogere bloeddruk, maar dat kon ook zijn doordat ik net daarvoor wat drukker was geweest. 's nachts om 1 uur begonnen de weeen en afgelopen zaterdag is ze om 17.28 uur geboren. Ik was trouwens 39,1 week zwanger.

Deel Deze Pagina