Scheren jullie mannen zich ook van onderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavan5bengels, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Scheren jullie mannen zich ook?

1. Nee man scheert zicht nooit en vind het ook niet nodig

2. Nee man scheert zich nooit, maar zou het wel willen dat hij dat deed

3. Ja man scheert zich ook, vind dat ook mooier/hygiënisch

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het is niet zozeer dat je geen wc papier mag gebruiken. Als je daarna maar met water wast. Want dat wassen met water is inderdaad een verplichting. Je moet schoon zijn en wc papier wordt daarvoor niet als voldoende beschouwd. Hygiëne is heel belangrijk in de Islaam, daar zijn heel veel regels voor.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik snappum! Ergens wel een stuk frisser om effe te wassen na ieder toiletbezoek!

3. panther

panther Actief lid

8 jun 2013
    471
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hier ook een vrouw die getrouwd is met een moslim hygiene staat heel hoog en dus ook scheren.
    Oksels en prive zone ik zou niet anders willen.
    Ook ik doe dat alles eraf ik hou niet van haar op die delen van mijn of zijn lichaam en van haren in mijn mond al helemaal niet......:D

Verder is mijn man vrij behaard op andere delen van zijn lichaam, armen, rug, borst en benen en dat vind ik erg fijn.
    Een idee dat ik met een kleuter in bed lig nou nee die heb ik niet kan mij daar ook niet zo heel veel bij voorstellen dat ik die gedachte zou hebben.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hier knipt hij bij maar scheren niet meer hij had er erg veel last van dus van mj hoeft het niet maar verzorgen dat zeker wel

5. xBLOEMPJE

xBLOEMPJE Bekend lid

15 mrt 2013
    896
    1
    0
    Zuid Holland
    Hij mag het van mij niet scheren maar wel beetje bijwerken met knippen. Wil niet dat het kaal daar is, ik bedoel ik heb een vent dus ook down under bij hem moet het volwassen zijn en niet iets van een kleutertje.

6. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Precies, hier vriend een echte donkere antilliaan, wat dus idd niet kaal toont met een donkere huidskleur. En hij is man genoeg met zijn snorretje en ringbaard, arm/been haar :p

7. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Gelukkig niet :)
    Ik vind het echt heel lelijk een man die zijn lichaamshaar scheert. Hij wast zich iedere dag dus is ook niks onhygienisch aan.

8. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn man heeft borsthaar waar ik gek op ben. Staat mannelijk en ik vind het fijn. Hij had het in de eerste zomer dat ik met hem zat weggeschoren in een aangeschoten bui bij zijn broer en vriendin. Hij kwam thuis ik vond het verschrikkelijk. Na 2 dagen had die flinke stoppels en als die tegen me aan lag schuurde dat. Toen na de zomer heeft die het laten groeien en houdt het netjes bij.
    Nou toen ging die ook onder scheren kaal. Was die , die zomer al sinds zijn borsthaar weg was. mar toen die weer borsthaar had lag ik helemaal in een deuk ; behaard en dan ineens kaal leek wel een lijntje zag er niet uit.

Dus een beetje haar vind ik wel mooi , wel netjes verzorgd natuurlijk!!

9. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Nog nooit van deep throaten gehoord? Ik kan echt wel bij die haartjes hoor. Vind het wel wat hebben :) als ik iemand leuk vind houd ik ook van iemands lichaamsgeur en smaak (binnen bepaalde grenzen) dus ik vind dat totaal niet erg.

10. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Heb je dat tegen mij? Want wat heeft deep throaten nu met behaarde ballen te maken en lichaamsgeur? Net alsof er een bos haar op een pik zelf groeit. En sowieso ontstaat er een geur tijdens opwinding, met seks, dus dat staat los van het feit of je nu scheert of niet. :)

Enne deep throaten dat red ik niet bij die van mij, vriend is nogal erg groot geschapen ;) neem wel zijn ballen in mijn mond, is dat ook goed? :D Daarom zijn deze van vriend ook kaal :)

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Oh ik dacht eigenlijk dat de meesten hier hun man ook liepen te bespuiten met deodorant tijdens de sex, omdat al dat zweet zo vies zou zijn.

12. Nee, ik eis van mijn man dat hij zijn zweetklieren operatief laat verwijderen. ;) ;)

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ja ook dat. Hij heeft hier ook een baardje en wat borsthaar en genoeg op zijn benen. Dus dat kleutertje-vergelijking gaat toch echt niet op hoor. Vind dat altijd zo raar haha

14. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.002
    6.753
    113
    zuid-holland zuid
    raar zeg, bij het vrouwen topic zou 60% zich kaalscheren en bij de mannen 73%?? Ik geloof dat eigenlijk helemaal niet, dat er meer "kale" mannen rondlopen dan "kale" vrouwen ;)

Ik ken eigenlijk helemaal niemand in mijn omgeving die zich scheert of laat harsen van onder, dus ik vraag me zowiezo af of deze percentages wel representatief zijn....

15. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik mis een antwoord.

Ja, hij doet dat soms, maar ik vind het vooral niet mannelijk

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    mn ex deed dat nooit down there.. tot de relatie voorbij is en hij een nieuwe vriendin kreeg haha...

Ik vind netjes geknipt mooier dan kaal.... al geloof ik dat de meeste kaalgeschoren zijn..

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Kaal! Al dat gekriebel aan mn neus moet ik niet hebben hoor.:p En op dat moment denk ook echt niet aan een kleuter of wat dan ook...

18. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Uhm het eerste antwoord lijkt me duidelijk toch? Staat man scheert zich niet want vind het niet nodig. Dus daar kun jij dan aan toevoegen, vind het niet mannelijkm ;)

19. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Nee, je begrijpt me verkeerd.
    Ik heb dat wel gestemd inderdaad, maar het is niet nooit.
    Hij doet het soms wel, want hij vind het mooier, Maar ik heb er een hekel aan. stoppeltjes en zo niet mannelijl.

20. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Dat vind ik ook hahaha! Maar kortwieken en een beetje modelscheren mag wel van mij :)

Deel Deze Pagina